Wyniki wyszukiwania
zarządcy infrastruktury kolejowej pasażerowie szybciej dojeżdżają na Podhale, m.in. z Trójmiasta, Warszawy i z Krakowa. Podróż najszybszym pociągiem ze stolicy Małopolski do Zakopanego zajmuje ok. 2 godzin
PRZECZYTAJpierwszego etapu prac i powrót pociągów na most planowane jest w grudniu br. Remont wykona firma Intop Warszawa Sp. z o.o. za kwotę 40,374 mln zł netto ze środków budżetowych PLK S.A. W 2024 r. planowane jest
PRZECZYTAJbezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych zwiększą się także w ramach modernizacji linii z Warszawy do Radomia i Lublina. To dziesiątki lokalizacji z nowoczesnym zabezpieczeniem. PLK zbudują również
PRZECZYTAJpojedziemy do Lubina, a także przez estakadę w Gorzowie Wielkopolskim. Pociągi wrócą na trasę Poznań - Warszawa przez Konin. Dziesiątki przystanków i stacji zyskuje oczekiwany przez pasażerów standard obsługi
PRZECZYTAJjest dobrym przykładem jak zmienia się kolej, świadczą o tym realizowane inwestycje np. na trasie z Warszawy do Białegostoku, Radomia czy Poznania – mówi Andrzej Bittel, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie
PRZECZYTAJkontraktami. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74 03-734 Warszawa miroslaw.siemieniec@plk-sa.pl tel. +48 22 473 30 02 tel. kom. +48 694 480 239 fax +48 22 473 23
PRZECZYTAJumowy na wartość szacunkową ponad 16 mld zł. To bardzo istotne inwestycje m.in. na przebudowę stacji Warszawa Zachodnia, poprawę dostępu do portów morskich Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście oraz na linii
PRZECZYTAJochrony zdrowia i promowanie dobrych wzorców postaw społecznych. Wydarzenia zorganizowano na dworcach: Warszawa Zachodnia, Wrocław Główny, Szczecin Główny, Kraków Główny, Gdańsk Główny, Bydgoszcz Główna, Opole
PRZECZYTAJwzrosną możliwości stacji w zakresie obsługi podróżnych. To bezpośrednie i szybkie połączenia z Warszawą, Krakowem, Katowicami czy Wrocławiem. Obecnie w ciągu doby zatrzymuje się na niej ponad 30 pociągów
PRZECZYTAJemisję spalin. Istotną korzyścią będzie także możliwość uruchomienia połączenia między Rzeszowem a Warszawą przez Sandomierz – Skarżysko–Kamienną i Radom oraz przez Tarnobrzeg–Stalową Wolę i Lublin. Przepustowość
PRZECZYTAJ