Wyniki wyszukiwania
samochodów umożliwił już obiekt w Poznaniu Dębcu. Nowe skrzyżowanie otwarto w grudniu ubiegłego roku. W miejscu przejazdu kolejowo-drogowego są dwa wiadukty kolejowe. Ruch drogowy odbywa się nowym tunelem w ciągu
PRZECZYTAJdzielnicy, połączy się ona z miejskim ciągiem pieszym od wolskiej strony. Przewidujemy, że prace w tym miejscu rozpoczną się na przełomie II i III kwartału tego roku i potrwają do zakończenia całości przebudowy
PRZECZYTAJZgodnie z harmonogramem, w miejscu nowej przeprawy stoi już sześć, żelbetowych podpór mostowych oraz przyczółków. Ich budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawca
PRZECZYTAJwniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji, wykonanie projektu budowlanego wiaduktu drogowego w miejscu obecnie istniejącego przejazdu kolejowego kategorii A, wybudowanie dróg dojazdowych do wiaduktu,
PRZECZYTAJkolejowym. Zamontowana zostanie sieć trakcyjna. Sprawny przejazd pociągów umożliwić ma rozbudowa mostu w miejscu połączenia łącznicy z linią Skawina – Żywiec. Rozpoczęcie robót zaplanowano na czerwiec 2022 r.,
PRZECZYTAJpociągi. Pod nowym obiektem będzie ulica, chodnik i ścieżka rowerowa. Przy ul. Konopnickiej – w miejscu przejazdu w poziomie szyn - powstaje podziemne przejście pieszo-rowerowe. Od 11 maja na okres letni
PRZECZYTAJbezkolizyjne skrzyżowania, nowe wiadukty nad torami CMK w Koziej Wsi i Motycznie (świętokrzyskie), w miejscu przejazdów kolejowo-drogowych. Budowane są kolejne wiadukty w Radwanie i Zachorzowie Kolonii (łódzkie)
PRZECZYTAJkolejowy zapewni bezpieczeństwo kierowcom i mieszkańcom Dąbrowy Górniczej obok przystanku Gołonóg, w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego. Pod wiaduktem będzie droga, ścieżka rowerowa i chodnik. Nowe rozwiązanie
PRZECZYTAJkomunikacje w mieście Kończy się przebudowa wiaduktów kolejowych przy ul. Orlej. Dwie nowe konstrukcje w miejscu kilkudziesięcioletnich zapewnią sprawny przejazd pociągów oraz zwiększą bezpieczeństwo ruchu kolejowego
PRZECZYTAJ137). Wizytówka mostu Stalowy most ma 67 metrów długości i waży ponad 300 ton. Został zbudowany w miejscu starej konstrukcji, obok mostów na linii Kędzierzyn Koźle - Gliwice (nr 137). Elementy przeprawy
PRZECZYTAJ