• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 12,8. Rezultatów: 343, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-topor-jedno-z-kilkunastu-nowych-bezkolizyjnych-przejsc-i-przejazdow-7466

Rail Baltica: Topór – jedno z kilkunastu nowych bezkolizyjnych przejść i przejazdów

08.09.2022

Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” zapewnia budowę łącznie 12 obiektów, które zwiększą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i usprawnią komunikację drogową. Od [...] jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Łączna wartość tych inwestycji to 292,8 mln zł netto. Więcej informacji o inwestycji na www.rail-baltica.pl . Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-wiecej-pociagow-obok-inwestycji-7488

Rail Baltica – więcej pociągów obok inwestycji

15.09.2022

Czyżew – Białystok zaplanowano budowę lub modernizację: 6 stacji 12 przystanków (w tym nowy – Zielone Wzgórza) 17 wiaduktów drogowych 8 wiaduktów kolejowych 2 tuneli drogowych 14 przejść podziemnych 10

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przybywa-bezkolizyjnych-skrzyzowan-na-rail-baltica-w-kobylce-kolejny-etap-prac-7647

Przybywa bezkolizyjnych skrzyżowań na Rail Baltica. W Kobyłce kolejny etap prac

28.10.2022

Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” zapewnia budowę 12 obiektów, które zwiększają poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i usprawniają komunikację drogową [...] jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Łączna wartość tych inwestycji to 292,8 mln zł netto. Więcej informacji o inwestycji na www.rail-baltica.pl . Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-na-linii-rail-baltica-w-mokrej-wsi-zwiekszyl-bezpieczenstwo-7688

Wiadukt na linii Rail Baltica w Mokrej Wsi zwiększył bezpieczeństwo

10.11.2022

odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” to budowa 12 obiektów. Bezpieczeństwo i sprawną komunikację zapewniają już wykonane dwa wiadukty w Łochowie i po [...] jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Łączna wartość tych inwestycji to 292,8 mln zł netto. Więcej informacji o inwestycji na www.rail-baltica.pl . Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-tluszczu-bezpieczniej-na-torach-rail-baltica-i-drodze-jest-wiadukt-7787

W Tłuszczu bezpieczniej na torach Rail Baltica i drodze – jest wiadukt

09.12.2022

Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” to budowa łącznie 12 obiektów. Od listopada kierowcy korzystają z wiaduktu nad torami w Mokrej Wsi. Bezpieczeństwo i sprawną [...] jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Łączna wartość tych inwestycji to 292,8 mln zł netto. Więcej informacji o inwestycji na www.rail-baltica.pl . Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-w-zielonce-tunel-pod-torami-usprawnia-komunikacje-7847

Rail Baltica – w Zielonce tunel pod torami usprawnia komunikację

23.12.2022

prac przy wiadukcie to 33,8 mln zł. Projekt „Prace na linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” to budowa łącznie 12 obiektów. Od dwóch tygodni [...] jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Łączna wartość tych inwestycji to 292,8 mln zł netto. Więcej informacji o inwestycji na www.rail-baltica.pl . Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-oglaszamy-rekordowy-przetarg-na-odcinek-bialystok-elk-10410

Rail Baltica – ogłaszamy rekordowy przetarg na odcinek Białystok-Ełk

03.01.2025

skrzyżowania bezkolizyjne – tunele i wiadukty. Zaplanowaliśmy budowę 20 wiaduktów drogowych, 12 wiaduktów kolejowych oraz 12 przejść pod torami. Kierowcy nie będą musieli zatrzymywać się przed torami, a pociągi [...] bezpieczeństwo jej realizacji. W zakres planowanych prac wchodzi 100 km linii kolejowej, a na niej łącznie 8 stacji i 10 przystanków – całość zyska nowy standard. Na całej długości dobudowany zostanie drugi tor

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ertms-na-rail-baltice-zapewni-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-podroze-4338

ERTMS na Rail Baltice zapewni bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże

28.08.2019

pomiędzy Warszawą Rembertowem a Białymstokiem w nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Obejmie 12 stacji, które będą zarządzane z trzech lokalnych centrów sterowania w Tłuszczu, Małkini i Białymstoku [...] Warszawa Rembertów – Sadowne. Na wykonanie robót przewidziano 44 miesiące. Zakres opcji o wartości ok. 33,8 mln złotych netto będzie obejmował realizację części zadania inwestycyjnego na odcinku Sadowne – Białystok

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-urzadzen-sterowania-ruchem-kolejowym-wraz-zabudowa-urzadzen-elektrycznego-ogrzewania-rozjazdow-w-stacji-krakow-batowice-1479

Przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz zabudową urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów w stacji Kraków Batowice

19.10.2011

rozjazdów, zwiększy przepustowość linii nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny i linii nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże. Umożliwi również płynny przejazd z linii nr 8 na linię nr 95 do Krakowa Nowej Huty. Ponadto [...] Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie tel. 12/393-54-00, e-mail: d.szalacha@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lochow-nowy-wiadukt-zapewnia-bezpieczenstwo-na-kolei-i-drodze-6675

Łochów – nowy wiadukt zapewnia bezpieczeństwo na kolei i drodze

05.02.2022

Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów - Sadowne” zapewnia budowę 12 obiektów, które zwiększą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Sprawność komunikacji zwiększyły [...] owana jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Łączna wartość inwestycji to 286,8 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”. Wyłączną

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 343.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook