Wyniki wyszukiwania
Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Inwestycja jest finansowana ze środków krajowych. Większe możliwości CMK W listopadzie PLK rozpoczęły modernizację stacji technicznej w Idzikowicach. Wykonawca zgromadził
PRZECZYTAJniewidomym i niedowidzącym. Do peronów prowadzą dojścia dostosowane do potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się. W pierwszym kwartale podróżni skorzystają także z przebudowanych peronów w Jeleninie
PRZECZYTAJPowstają nowe przystanki w Olsztynie
06.07.2018
się czas przejazdu pomiędzy Olsztynem a Działdowem. Wpłynie to na poprawę przepustowości linii i możliwość prowadzenia większej liczby pociągów. W ramach modernizacji poprawi się również poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJskrzyżowaniom bezkolizyjnym. Nowe tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem zwiększą możliwości linii, na którą będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Inwestycja jest współfinansowana z Programu
PRZECZYTAJBędą podróże z Warszawy Głównej
13.03.2018
kolejowego i obsługi pasażerów. To pozwoli na stworzenie lepszej oferty dla podróżnych i zwiększenie możliwości warszawskiego węzła kolejowego. Przedsięwzięcie jest szczególnie ważne w perspektywie przebudowy
PRZECZYTAJWarszawa Obozowa i Warszawa Powązki. Budowa nowego węzła przesiadkowego Warszawa Młynów zwiększy możliwości komunikacyjne w stolicy – pasażerowie swobodnie przesiądą się z pociągu do metra przy ulicy Gó
PRZECZYTAJkomunikację drogą wojewódzką ul. Krętą między Łęczycą a Luboniem. Nowe rondo zapewni kierowcom możliwość wjazdu na drogę wojewódzką przebiegającą nad linią kolejową E59 oraz wjazd w ul. Krętą. Tędy po
PRZECZYTAJPLK inwestują w kolejowe szkolnictwo
05.10.2017
transportu kolejowego. Wszyscy otrzymają comiesięczne stypendia, a po uzyskaniu tytułu technika możliwość zatrudnienia u zarządcy infrastruktury. Zakład Linii Kolejowych w Skarżysku-Kamiennej zatrudnił
PRZECZYTAJDbamy również, aby nowa infrastruktura była w pełni dostosowana do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Trwają intensywne prace na szlaku między stacjami Kuźnia Raciborska – Nędza oraz
PRZECZYTAJdługości 300 m, będą dostosowane do obsługi pociągów dalekobieżnych. Przebudowane tory zapewnią możliwość prowadzenia ruchu pociągów na stacji z prędkością do 60 km/h (ze względu na geometrię toru z i
PRZECZYTAJ