• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-nowych-czasach-2689

Kolej w nowych czasach!

15.12.2014

dotrzeć już w niecałe trzy godziny. Bezkonkurencyjna jest podróż do Wrocławia, która trwa niewiele ponad 3,5 godziny. Do Krakowa i do Katowic natomiast po raz pierwszy w historii rejsowe pociągi pojechały 200 [...] Malborku, Tczewie, Gdańsku i Sopocie. Czasy przejazdu: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Pendolino to pociągi na każdą kieszeń. Ceny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-wprost-z-17-listopada-2014-r-2670

PLK wobec publikacji Wprost z 17 listopada 2014 r.

17.11.2014

m odcinku linii kolejowej między Warszawą a Gdańskiem pociągi pojadą dwoma torami w czasie poniżej 3 godz., zgodnie z deklaracjami PLK z początku roku. Również na odcinku z Warszawy do Katowic i Krakowa [...] czasy przejazdu koleją będą nadal skracane. To efekt zintensyfikowania prac, na które tylko w ciągu 3 ostatnich lat, PLK przeznaczyła 16 mld zł, modernizując blisko 4000 km torów. Mirosław Siemieniec Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pomorze-stawia-na-kolej-ogloszono-przetarg-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-1191

Pomorze stawia na kolej – ogłoszono przetarg w ramach regionalnego programu operacyjnego

17.02.2011

wymiana nawierzchni kolejowej na długości 10,8 km, kompleksowa naprawa bieżąca z wymianą podkładów – 23,3 km, kompleksowa naprawa bieżąca na łącznej długości 24,1 km, lokalne wzmocnienia podtorza, korekta łuków [...] wiat i wymianą oświetlenia; modernizacja 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym; modernizacja urządzeń elektroenergetycznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbudowa-mostu-na-rzece-poprad-na-linii-kolejowej-nr-96-tarnow-leluchow-815

Odbudowa mostu na rzece Poprad na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów

30.07.2010

zakresie robót budowlanych jest : 1. odbudowa mostu, 2. odbudowa toru kolejowego na i przy moście, 3. odtworzenie sieci trakcyjnej na obiekcie i w jego pobliżu, 4. uregulowanie koryta rzeki Poprad w obrębie [...] INTOP Tarnobrzeg Sp z o.o. 2. Zakład Instalacji Sanitarnych i Robot Inżynieryjnych SANEL Spółka z o.o. 3. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. 4. Konsorcjum firm:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-modernizacje-linii-nr-15-804

Otwarcie ofert na modernizację linii nr 15

26.07.2010

und Tiefbau GmbH Bahnbau Gruppe Bereich Projekte, Berlin, na kwotę 104 755 293,38 PLN brutto 3. Oferta nr 3: - Schweerbau Gmbh & Co. KG Bauunternehmen, Niemcy, na kwotę 69 127 594,86 PLN brutto 4. Oferta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/inwestycje-warte-wschodu-prace-na-linii-szczytno-elk-4415

Inwestycje warte wschodu – prace na linii Szczytno - Ełk

pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu w relacji Szczytno-Ełk skróci się o połowę – z ok. 3 godz. do 1,5 godz. Podróż na trasie Olsztyn-Szczytno-Ełk potrwa nieco ponad 2 godz. Dzięki pracom mieszkańcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-lacznicy-do-lotniska-okecie-638

Budowa łącznicy do lotniska Okęcie

10.10.2009

(Holandia), Biuro Projektów Architektonicznych i Budowlanych AiB (Warszawa) – partnerzy. Cena oferty wynosi 3 528 000 zł netto (4 304 160 zł brutto) Oferty złożyło 11 oferentów. www.pois.gov.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-zmiana-w-podrozach-i-budowa-nowej-stacji-5523

Warszawa Zachodnia zmiana w podróżach i budowa nowej stacji

24.03.2021

wersji pieszej) do 2-3 minut meleksem. Z transportu skorzystało już blisko tysiąc pasażerów. Liczby inwestycji Wykop pod konstrukcję nowego przejścia podziemnego będzie miał 200 000 m3. To tyle, co objętość [...] metrów pod gruntem, czyli na głębokość ośmiopiętrowego budynku. Ściany szczelinowe wypełni ponad 30 000 m3 betonu. By wybudować szersze przejście podziemne rozebrany/burzony będzie fragment obecnego przejścia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wracaja-bezposrednie-pociagi-z-lublina-przez-deblin-do-warszawy-4463

Wracają bezpośrednie pociągi z Lublina przez Dęblin do Warszawy

11.12.2019

obowiązująca nazwa stacji to Lublin Główny). Pociągi będą zatrzymywać się na nowym peronie wyspowym nr 3. Przygotowane są ławki, oświetlenie i gabloty informacyjne. Podróżni między dworcem, peronem a skwerem [...] Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane [...] przejść podziemnych na stacjach; 110 km nowych torów (docelowo); 56 nowych rozjazdów; modernizowane 3 mosty i 9 wiaduktów; 14 przejazdów kolejowo-drogowych z nowymi urządzeniami. Więcej informacji o projekcie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

wydrążyła ostatni, czwarty tunel jednotorowy o długości 692 metrów w niecałe 100 dni, czyli po ok. 3 miesiącach od rozpoczęcia prac. TBM Faustyna wyruszyła z przystanku Koziny w kierunku Łodzi Kaliskiej [...] przez Faustynę. Przedostatni tunel również został wybudowany przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni [...] Łodzi Fabrycznej. Inwestycja jest kontynuowana Duża tarcza TBM Katarzyna wydrążyła ok. 1,34 km z 2,3 km dwutorowego tunelu. Katarzyna ma obecnie przerwę pod kamienicą na ul. 1 Maja 21. Do zatrzymania TBM

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...148149150151152153154155156157...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1521 do 1530 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook