Wyniki wyszukiwania
wynosi ok. 241 mln zł. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” jest częścią większego zadania o wartości 650 mln zł - "Poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJChabówka. Wartość projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap I – część przejazdowa” to ponad 256,7 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe planują kolejną rewitalizację na linii kolejowej nr 169 Tychy – Orzesze Jaśkowice, tym razem na odcinku Tychy - Łaziska Średnie . Linia 169 jest linią zelektryfikowaną, jednotor
PRZECZYTAJProgramu Kolejowego, które służą aglomeracji krakowskiej. To ,,Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze - Katowice – Kraków’’, ,,Budowa połączenia kolejowego MPL „Kraków - Balice” z Krakowem [...] Główny - Mydlniki – Balice’’, ,,Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III”, ,,Budowa łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki”, ,,Zintegrowany System Transportu
PRZECZYTAJMałopolski na Śląsk. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” za przeszło 2 mld zł to inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach instrumentu
PRZECZYTAJi Śliwicach wymienione zostały tory i jezdnia. Kierowcy płynniej pokonują przejazdy. W następnym etapie zaplanowano montaż dodatkowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz nowych urządzeń sygnalizacji [...] realizowane są w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości 250 mln zł. Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJoraz sieć trakcyjną. Zamontowano także około 40 rozjazdów, które usprawniają ruch kolejowy. – Ten etap prac remontowych jest istotny ze względu na bezpieczeństwo przejazdu pociągów – podkreśla Karol Pyszyński
PRZECZYTAJRealizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" polega na kompleksowej przebudowie wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii
PRZECZYTAJodprawa około 30 pociągów dalekobieżnych i regionalnych. Dojście do nowego peronu nr 7, na obecnym etapie przebudowy stacji, zapewni kładka. Podróżni korzystają z 200-metrowego odcinka kładki od ul. Tunelowej
PRZECZYTAJMazurach realizowany jest projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa”. Przebudowane zostaną 4 przejazdy kolejowo-drogowe w Gutkowie, Jonkowie, Gubitach
PRZECZYTAJ