Wyniki wyszukiwania
e bezpieczeństwa przewozów wpłynie przebudowa 12 obiektów inżynieryjnych – mostów i wiaduktów oraz 3 przejazdów kolejowo-drogowych. Projekt „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E30 i E65) na obszarze
PRZECZYTAJbudowę nowych, bezkolizyjnych skrzyżowań dróg z torami. W województwie śląskim powstaje 8 wiaduktów i 3 przejścia dla pieszych pod torami. W Dąbrowie Górniczej pociągi jeżdżą po nowym wiadukcie kolejowym
PRZECZYTAJatrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te
PRZECZYTAJ„Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025” warta jest ok. 10,3 mln zł (netto). Zakończenie wszystkich prac i udostępnienie przystanku podróżnym planowane jest obecnie
PRZECZYTAJnowe ławki, wiaty, lepsze oznakowanie. Wymieniony został system nagłośnienia Pomiędzy peronami nr 1 i 3 jest bezpieczne, monitorowane przejście dla pieszych oraz odnowiona kładka. W ramach projektów RPO woj
PRZECZYTAJzmiany w dojściach na perony Na stacji Rzeszów Główny od 1 lipca podróżni będą korzystać z peronu nr 3 oraz dodatkowego – tymczasowego peronu nr 4 (od strony budynku dworca, ul. Łączna). Specjalnie przygotowane
PRZECZYTAJprac. W czerwcu, na kolejnym etapie robót, czas przejazdu najszybszych składów wyniesie jeszcze ok. 3:10 h i stopniowo będzie się skracał. Inwestycja między stolicami Mazowsza i Wielkopolski potrwa do końca
PRZECZYTAJkierowców. Przez trzy lata szkolenia były w ponad 30 miastach. Materiały dydaktyczne trafiły do ponad 3 tysięcy szkół jazdy. Legnica, po Zamościu, Koszalinie, Kaliszu i Suwałkach jest piątym miejscem warsztatów
PRZECZYTAJKolejowych S.A. gruntownie przebudowano estakadę, zachowując jej historyczne walory. Wymieniono ok. 3 km toru, pozostawiając możliwość elektryfikacji linii i dobudowania drugiego toru. Wyremontowano 51
PRZECZYTAJmiejscach. Każdego dnia z budowy wyjeżdża kilkadziesiąt pełnych wywrotek. Już zabrano ponad 30 tys. m3 ziemi. To przeszło 40 proc. całej budowli. Materiał jest dokładnie sprawdzany. Większość wykonawca
PRZECZYTAJ