Wyniki wyszukiwania
prac oraz ich realizację zgodnie z harmonogramem. Niezbędne do rozpoczęcia prac dokumenty już mamy. Teraz uzupełniamy tylko wniosek o wznowienie postępowania w sprawie pozwolenia na budowę – powiedział po
PRZECZYTAJStałe fragmenty gry i LCS
03.07.2012
posterunków. Dźwignie i stalowe linki, które pozwalały dawniej ustawiać semafory i rozjazdy zniknęły. Teraz działają komputerowe systemy i urządzenia elektryczne przy torach. Nie słychać metalicznej pracy cięgieł
PRZECZYTAJ62,8 km linii dwutorowej. Pociągi na odcinku Skierniewice-Koluszki-Łódź Widzew mogą poruszać się teraz z prędkością do 140 km/h. W ramach projektu wybudowano nowoczesne, skomputeryzowane Lokalne Centrum
PRZECZYTAJPiotr Rybotycki – członek zarządu PKP Intercity oraz Marcin Mochocki – członek zarządu PKP PLK. - Już teraz możemy powiedzieć, że przez ponad 3 lata zlikwidowaliśmy na kolei zapóźnienia, które nawarstwiały [...] efekt programu inwestycyjnego PKP Intercity, dla którego wsparcie również stanowią środki unijne. Już teraz podróżni mogą korzystać z pociągów Pendolino, kursujących w barwach przewoźnika. Od grudnia na polskich
PRZECZYTAJznalazły także wysłużone już dwa pulpity sterownicze. Trafiły one do Stowarzyszenie Historii Koluszek. Teraz z kolei czas na muzea, edukację, szkolenia Od 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 66 razy przekazały
PRZECZYTAJprzejście podziemne do peronów 2,3,4,5. Usunięto starą okładzinę ścian i obecnie w jej miejscu są teraz trwałe i estetyczne płyty granitowe. W przejściu zamontowano także kamery, nowe gabloty informacji
PRZECZYTAJumożliwiło kierowcom płynną jazdę oraz podwyższyło poziom bezpieczeństwa. Samochody szybciej docierają teraz z Łodzi do Rawy Mazowieckiej czy Skierniewic, a pociągi ze stolicy do Łodzi. Poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJmodernizacji linii. PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJpociągów. Dotychczas brak trakcji elektrycznej wymagał zmiany lokomotyw i wydłużał czas przejazdu. Teraz skrócony może być czas przejazdu i zwiększona przepustowość linii. Na 27-kilometrowym zelektryfikowanym
PRZECZYTAJi wyjazdu z bocznic. Zwiększyła się przepustowość stacji i możliwość obsługi składów towarowych. Teraz ze stacji mogą korzystać dłuższe pociągi do 750 m. Zapewniono lepszą obsługę Śląskiego Centrum Logistyki
PRZECZYTAJ