Wyniki wyszukiwania
z dzielnicy Widzew w kierunku zachodnim, aż do podziemnej stacji w centrum miasta. Na odcinku od początku obiektu do ul. Kopcińskiego wykonano już ściany szczelinowe i większą część płyty stropowej. Aktualnie
PRZECZYTAJArnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Rozpoczęcie prac zaplanowano na początek III kwartału br. a ich zakończenie w IV kw. 2020 r. Słonice – Choszczno, to pierwszy z trzech z
PRZECZYTAJChabówka – Nowy Sącz szacuje się na ponad 7 miliardów złotych. Otwarcie ofert planowane jest na początku 2018 r. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PRZECZYTAJKolej bliżej mieszkańców w Nowym Sączu
06.07.2023
w Małopolsce – powiedział Ireneusz Merchel, prezes zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych SA. Z początkiem lipca ruszyły prace związane z budową nowego przystanku Nowy Sącz Gorzków. Wykonawca rozpoczął
PRZECZYTAJprzyszła konstrukcja nowego wiaduktu. Prace przygotowawcze przy budowie peronu rozpoczną się na początku 2024 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z Miastem Radom prowadzą skoordynowane prace dotyczące budowy
PRZECZYTAJśrodków unijnych POIiŚ. Zakończenie planowane jest w pierwszym kwartale 2019 r. Umowa była zawarta na początku 2018 r. i zakłada wykonanie prac projektowych i budowlanych. Wykonawcą jest konsorcjum firm, której
PRZECZYTAJintensywne prace na czterech stacjach: Tarnów Mościce, Tarnów, Ropczyce i Sędziszów Małopolski. Już na początku kwietnia rozpocznie się wzmacnianie podłoża na szlaku Ropczyce – Sędziszów Małopolski. Na pozostałych
PRZECZYTAJpieszych. Terminy zamknięć zostały ustalone z udziałem przedstawicieli Urzędu Miasta, którzy od początku biorą aktywny udział w uzgodnieniach wpływu inwestycji na transport i układ komunikacyjny. Od ponad [...] Dla ulicy Mikołowskiej oraz Granicznej dokumentacja zostanie złożona do Urzędu Miasta Katowice na początku przyszłego tygodnia. Tymczasowa organizacja ruchu będzie wprowadzana sukcesywnie, zgodnie z terminami
PRZECZYTAJbadania, które pozwolą określić zakres prac i budowę nowej przeprawy lub przebudowę. Kolejowy most z początku ubiegłego wieku, ma długość ok. 380 m. Na 9. filarach zamontowane są dwie metalowe konstrukcje,
PRZECZYTAJkonstrukcja nowego – szerszego – tunelu oraz trzech peronów – w tym również jednego dodatkowego. Od początku kwietnia pasażerowie dojdą do peronu 5 nową trasą od strony Woli. Czas dojścia nie zmieni się w
PRZECZYTAJ