Wyniki wyszukiwania
Głównym celem rewitalizacji linii kolejowej nr 272 między stacjami Kluczbork i Ostrzeszów jest przywrócenie na tym 60-kilometrowym odcinku prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80
PRZECZYTAJKolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
, a stare rozjazdy kolejowe wymieniane, by zapewnić płynniejszy ruch i wyższe bezpieczeństwo. Od połowy marca kontynuowane są prace na stacjach Koszęcin i Kalety oraz na szlaku je łączącym. Niemal na całej [...] 70-kilometrowej trasie, położono już nowe tory. Dzięki temu, po zakończeniu wszystkich robót, w drugiej połowie roku pociągi pasażerskie będą mogły rozpędzić się do 120 km/h. Odnowione perony – Jeszcze kilka lat
PRZECZYTAJprzystanku prowadzić będzie chodnik. Całość terenu oświetlą latarnie LED. Inwestycja powstanie w połowie 2025 roku. Dzięki niej stworzymy kolejne wygodne miejsce do przesiadek na pociąg. Skorzystają z niego
PRZECZYTAJKonsultacje będą prowadzone w drugiej połowie 2024 r . Na specjalnej stronie internetowej HRJ będzie można zapoznać się z założeniami dla oferty przewozowej w rozkładzie jazdy 2034/2035 , a więc po wybudowaniu
PRZECZYTAJi niepodległości kraju. Przekazaną przez PLK odśnieżarkę torów, będzie można zobaczyć w drugiej połowie roku. Podobny sprzęt PLK przekazały wcześniej Podkarpackiemu Stowarzyszeniu Sympatyków Kolei w Rzeszowie
PRZECZYTAJHistoria w linie kolejowe wpisana
02.11.2015
Nie jeden zabytkowy most dla nowoczesnej kolei Przykładem modernizacji i zachowania historycznych wartości jest wiadukt kolejowy w Jabłonowie Pomorskim. Obiekt, pamiętający jeszcze początki XX wieku,
PRZECZYTAJschodów ruchomych zwiększą dostępność do pociągów. Oddanie urządzeń do użytku poprzedzą testy. W połowie sierpnia z efektów inwestycji PLK skorzystają mieszkańcy. Udostępnione będą na całej długości nowe
PRZECZYTAJrozkładach jazdy Instalacja nowego systemu rozpocznie się w nocy z 29 na 30 listopada i potrwa do połowy grudnia. W tym czasie na węzłowej stacji Kraków Główny będą zmiany. Zarządca infrastruktury, PKP
PRZECZYTAJRzeszów Główny" współfinansowanego przez Unię Europejską. Zakończenie inwestycji jest planowane w połowie 2021 r.
PRZECZYTAJgdzie będzie nowa wiata. Na czas prac peron nr 1 jest częściowo wyłączony z obsługi pasażerskiej. W połowie września br. zaplanowane są prac na peronie nr 3. Będzie łącznik między kładkami (nową i starą),
PRZECZYTAJ