• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-cmk-200-km-h-w-idzikowicach-3638

Szybciej na CMK – 200 km/h w Idzikowicach

28.02.2018

2018-2020 w ramach projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Finansowanie inwestycji zapewniono ze środków budżetowych. Wykonawcą prac o wartości ok. 129

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/200-km-h-w-idzikowicach-plk-kontynuuja-inwestycje-na-cmk-3469

200 km/h w Idzikowicach – PLK kontynuują inwestycje na CMK

05.09.2017

w ramach większego projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Projekt będzie finansowany ze środków budżetowych. Inwestycję zaplanowano na lata 2018 – 2020 [...] Zadania te są częścią projektu: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Wybudowano posterunek Pilichowice, modernizowane są stacje: Olszamowice i Włoszczowa Północ oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zleci-utrzymanie-linii-kolejowych-zewnetrznym-firmom-przetargi-na-prawie-200-mln-zl-jeszcze-w-tym-roku-2906

PLK zleci utrzymanie linii kolejowych zewnętrznym firmom. Przetargi na prawie 200 mln zł jeszcze w tym roku

12.10.2015

- Dziś rozpoczynamy nowy etap w zakresie utrzymania infrastruktury kolejowej. Zależy nam na jakości, szybkim czasie realizacji oraz dobrych cenach. To wszystko będzie możliwe poprzez otwarcie usług ut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-komfortowych-peronow-w-tym-roku-2609

Ponad 200 komfortowych peronów w tym roku

22.08.2014

Kuźnicy oraz Jastarni. Zmiany najlepiej widoczne są w tych lokalizacjach, gdzie roboty przebiegają etapami. Przykładem jest stacja Łódź Widzew, na której w szybkim tempie wyrosło zadaszenie na nowym peronem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lublin-ponad-200-tys-pociagow-przejechalo-pod-nadzorem-komputerowych-systemow-7097

Lublin – ponad 200 tys. pociągów przejechało pod nadzorem komputerowych systemów

09.06.2022

kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Projekt

PRZECZYTAJ
/20-lecie-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa

20-lecie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. brały udział w jego przygotowaniu. 2008 Wrzesień 2008 Zakończenie I etapu modernizacji linii kolejowej Warszawa - Łódź, na odcinku Skierniewice - Łódź Widzew. 2008 Maj 2008

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/georadary-na-kolei-siegaja-20-metrow-pod-tor-usprawnia-inwestycje-4649

Georadary na kolei sięgają 20 metrów pod tor – usprawnią inwestycje

30.04.2020

można uniknąć, niespodziewanych sytuacji i dodatkowych zamknięć linii podczas robót. Podróżni na etapie prac nie będą zaskakiwani zmianami w kursowaniu pociągów. Pierwsze badania georadarem wykonano na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-wschodni-dla-pasazerow-od-20-kwietnia-3333

Gorzów Wielkopolski Wschodni dla pasażerów od 20 kwietnia

27.03.2017

realizowana w ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „ Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”, współfinansowana przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-torunia-do-grudziadza-krocej-o-20-minut-2446

Pociągiem z Torunia do Grudziądza krócej o 20 minut

05.06.2014

177 Rewitalizacja linii kolejowej nr 207 Toruń Wsch. - Malbork na odcinku Toruń Wschodni - Grudziądz etap I obejmujący odcinek Chełmża – Grudziądz” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-bezpieczniej-i-komfortowo-czyli-ciag-dalszy-modernizacji-linii-e20-2394

Szybciej, bezpieczniej i komfortowo czyli ciąg dalszy modernizacji linii E20

14.05.2014

Transeuropejskiego Korytarza łączącego Berlin z Moskwą. Trwające prace są kontynuacją pierwszego etapu projektu „Modernizacja linii kolejowej E20/CE20 na odcinku Siedlce - Terespol” w ramach, którego [...] przebudowano tory, sieć trakcyjną, przejazdy kolejowe, a także obiekty inżynieryjne. Drugi etap projektu oprócz zmian w układzie torowym zakłada modernizację pozostałych elementów infrastruktury kolejowej [...] nastawnie. Modernizowane perony zyskają nowy wygląd i staną się bardziej funkcjonalne. Zakończenie obu etapów przyniesie oszczędności czasu zarówno dla ruchu pasażerskiego jak i transportu kolejowego. Pociągi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...144145146147148149150151152153...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1481 do 1490 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook