Wyniki wyszukiwania
GSM-R w Polsce staje się faktem
06.04.2011
ego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje testowanie funkcjonalności eksploatacyjnej systemu ERTMS, utrzymanie, administrowanie i [...] ERTMS/ETCS poziom 2 (odpowiedni poziom sygnału radiowego, nakładające się strefy pokrycia komórek). 3. Zdobycie doświadczeń w budowie i eksploatacji systemu GSM-R, w szczególności w zakresie świadczenia
PRZECZYTAJkryteria: a) wykształcenie wyższe (kierunkowe); b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym obejmującym swoim zakresem obowiązków [...] jest zobowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej najpóźniej w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. 3. Zgłoszenia kandydatów winny być doręczone do Centrali Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 03 – [...] Wynagrodzenie Członków Zarządu Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest ustalane zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2000r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi (Dz. U. Nr 26, poz. 306
PRZECZYTAJego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje testowanie funkcjonalności eksploatacyjnej systemu ERTMS, utrzymanie, administrowanie i [...] funkcjonalności zapewniającej odpowiednią jakość transmisji dla systemu ERTMS/ETCS poziom 2 (ETCS2). 3. Zdobycie doświadczeń w budowie i eksploatacji systemu GSM-R, w szczególności w zakresie świadczenia
PRZECZYTAJOstrołęka – Szczytno na odcinku Szymany – Szczytno (długość całkowita ok. 10,3 km). Łączna długość ww. odcinków wynosi ok. 54,3 km . Celem projektu jest zapewnienie szybkiego i bezpiecznego transportu kolejowego [...] go 2. Jerzy Mietliński, Zastępca Dyrektora Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A. w Warszawie, 3. Dariusz Kaczyński, Dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A. w Gdańsku, 4. Bolesław
PRZECZYTAJkolejowego na wybudowane przyczółki nad autostradą A1. Za pomocą specjalnych siłowników obiekt był nasuwany 3 metry na godzinę. Konstrukcja nowego wiaduktu waży 220 ton. Po ustawieniu wiaduktu kolejowego na podporach
PRZECZYTAJfilmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/DtFtJFIfy3s
PRZECZYTAJdotarło na czas lub w ogóle do zaplanowanych miejsc, ponieważ opóźnienia pociągów wyniosły łącznie ponad 3,5 tysiąca minut a kluczowa magistrala kolejowa została zablokowana. Kierowca zrobił wszystko odwrotnie
PRZECZYTAJrestrukturyzacji; 2) Andrzeja Pawłowskiego na stanowisko Wiceprezesa Zarządu – dyrektora ds. eksploatacji; 3) Piotra Wyborskiego na stanowisko Członka Zarządu – dyrektora ds. utrzymania infrastruktury; 4) Tomasza
PRZECZYTAJPowodem rezygnacji jest wypełnienie misji oraz nowe plany zawodowe. - Ostatnie 3 lata w Polskich Liniach Kolejowych były ekscytujące i pełne wyzwań. Wprowadziliśmy zmiany, dzięki którym wykorzystujemy
PRZECZYTAJGoleniów – Białuń oraz Łożnica – Rokita 2. wymianę trzech rozjazdów na stacji Świnoujście Towarowa SiA 3. wymianę nawierzchni torowej i drogowej na przejeździe kolejowym kat. D 4. wykonanie robót towarzyszących
PRZECZYTAJ