• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1913, czas wyszukiwania 22 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-i-perony-na-linii-kluczbork-ostrzeszow-2377

Nowe tory i perony na linii Kluczbork – Ostrzeszów

05.05.2014

nr 272 między stacjami Kluczbork i Ostrzeszów jest przywrócenie na tym 60-kilometrowym odcinku prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. W ramach inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-projekt-dla-poprawy-przepustowosci-warszawskiego-wezla-kolejowego-2767

Kluczowy projekt dla poprawy przepustowości Warszawskiego Węzła Kolejowego

03.04.2015

Planowana przebudowa pięciu stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-krakowa-na-nowe-perony-w-wegrzcach-wielkich-i-kokotowie-4192

Nowym torem z Krakowa na nowe perony w Węgrzcach Wielkich i Kokotowie

17.04.2019

Docelowo pomiędzy stacją w Podłężu a Krakowem pociągi będą kursować po dwóch zmodernizowanych torach z prędkością - pasażerskie 160 km/h, a towarowe 120 km/h. PLK, przewidując wzrost zapotrzebowania na przewozy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-opolu-nowe-mosty-wiadukty-i-peron-zwieksza-mozliwosci-kolei-5559

W Opolu nowe mosty, wiadukty i peron zwiększą możliwości kolei

06.04.2021

kratownicowe przęsła i dwie żelbetowe podpory. Nowy obiekt zapewni przejazd składów pasażerskich z prędkością do 160 km/h. Będą mogły kursować także ciężkie składy towarowe o nacisku na oś do 221 kN. Teren

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-poznan-wroclaw-coraz-latwiej-mozna-korzystac-z-kolei-4783

Na linii Poznań – Wrocław coraz łatwiej można korzystać z kolei

29.06.2020

ważnej społecznie inwestycji. Będą atrakcyjne podróże z Poznania do Wrocławia Dzięki inwestycji prędkość na linii Poznań – Wrocław zwiększy się do 160 km/h. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwieksza-mozliwosci-kolei-na-linii-laczacej-slask-i-porty-5101

PLK zwiększa możliwości kolei na linii łączącej Śląsk i porty

27.10.2020

Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Zwiększy się również przepustowość trasy, tzn. pojedzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zachodniopomorskie-coraz-latwiej-korzystac-z-kolei-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-7025

Zachodniopomorskie: coraz łatwiej korzystać z kolei między Poznaniem a Szczecinem

25.05.2022

a Szczecinem skróci się. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, w czasie poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-linii-poznan-wolsztyn-zwieksza-mozliwosci-kolei-6770

Prace na linii Poznań – Wolsztyn zwiększą możliwości kolei

11.03.2022

Kolejowych S.A. Nowy bezstykowy tor na ok. 20 km odcinku Wolsztyn – Drzymałowo umożliwi przejazdy z prędkością do 120 km/h. Modernizacja urządzeń sterowania pozwoli na zwiększenie liczby składów – możliwe będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeszcze-wieksze-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-4426

Jeszcze większe możliwości kolei w Poznaniu

29.10.2019

środkami transportu zbiorowego. Wstępnie planowane jest dostosowanie linii z Poznania do Bydgoszczy do prędkości 200 km/h, co zapewni sprawny ruch większej liczby pociągów. Analizowana będzie przebudowa układów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-modernizacja-kolei-nabiera-tempa-10689

PUN-y na torach – modernizacja kolei nabiera tempa!

29.04.2025

prac. Efektem wykonanych robót jest nie tylko nowa nawierzchnia torowa, ale także podniesienie prędkości rozkładowej z 50 km/h do 120 km/h, co znacząco poprawia sprawność i bezpieczeństwo przejazdów na [...] wykonana z użyciem nowych podkładów oraz regenerowanych szyn, co pozwoliło na zwiększenie maksymalnej prędkości rozkładowej z 60 km/h do 100 km/h. W kwietniu rozpoczęły się prace utrzymaniowe na odcinku Zwardoń

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...143144145146147148149150151152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1471 do 1480 z 1913.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook