Wyniki wyszukiwania
ułatwia oznakowanie, system rozgłoszeniowy oraz system sygnalizacji czasu. Dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się dostępna jest pochylnia. Przewidziano też ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą
PRZECZYTAJwsiadanie do pociągów. Wygodne dojścia do peronów będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Oczekiwany komfort obsługi zapewnią wiaty, ławki, gabloty na informacje dla pasażerów
PRZECZYTAJ. Ścieżki naprowadzające oraz wygodne dojścia ułatwią dostęp do kolei osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. W następnej kolejności rozpoczną się prace przy przebudowie peronu na przystanku
PRZECZYTAJwyłamanie zapory, bez uszkodzenia w ten sposób samochodu. Gdy dojdzie do awarii auta i nie ma możliwości zjazdu z torów , należy jak najszybciej opuścić pojazd i wyjść poza jego obręb, zabierając ze sobą
PRZECZYTAJdla przywrócenia kolejowego połączenia z Chocianowa do Chojnowa. Zrealizowane zadanie zwiększa możliwości podróży koleją – mówi Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Roboty
PRZECZYTAJkolejowych w panelach: „Centralny Port Komunikacyjny. Czy ta inwestycja się zwróci?”, „Kolej nowych możliwości”, „Inwestycje infrastrukturalne” i „Polskie porty morskie”. Ireneusz Merchel zwrócił uwagę na postęp
PRZECZYTAJW Krakowie pojedziemy pod torami
25.04.2019
ach oraz w Jaworznie. Pozostałe 24 to gruntownie modernizowane konstrukcje. Wszystkie zwiększą możliwości kolei i przyniosą pozytywne efekty dla bezpieczniejszego i sprawniejszego systemu komunikacji w
PRZECZYTAJDuża kolej wspiera małą
02.10.2019
kolejowych w zarządzie PLK, będą wykorzystane na trasie kolei pod zarządem Kolejki Średzkiej. Nowe możliwości „starego” sprzętu kolejowego Od 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 72 razy przekazały n
PRZECZYTAJzwiększenie komfortu obsługi podróżnych i zapewnienie dostępu do pociągów osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Skróci się też czas przejazdu z Częstochowy do Zawiercia o ok. 10 minut. Pociągi
PRZECZYTAJułatwią drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Będą również udogodnienia dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Prace na odcinku Ostrołęka-Chorzele obejmą prawie 60 km torów. Szybciej i bezpieczniej
PRZECZYTAJ