Wyniki wyszukiwania
Spod wiaty do pociągu na stacji Bytom
10.10.2024
2024 r. udostępnimy halę peronową na stacji Bytom wszystkim podróżnym, także tym z ograniczoną możliwością poruszania się. Pociągi kursujące w relacji Gliwice – Bytom będą rozpoczynać i kończyć jazdę przy
PRZECZYTAJprowadzące na perony. Ułatwieniem są także windy. Jedno z urządzeń zapewni osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się dostęp także od strony ul. Marii Zientary-Malewskiej. Przy wejściach na perony
PRZECZYTAJwiaduktem kolejowym w Łańcucie w rejonie ul. Grunwaldzkiej i Podzwierzyniec. Kierowcy zyskali lepsze możliwości przejazdu pod torami kolejowymi. Wiadukt zastąpił istniejące skrzyżowanie kolejowo-drogowe w poziomie
PRZECZYTAJMazowieckim będzie wybudowanych 88 miejsc parkingowych – 4 z nich będą dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Prace przewidziane są w 2025 roku. Program Przystankowy w woj. łódzkim W województwie
PRZECZYTAJKrzyszkowice, Polanka i stacja Myślenice. Obiekty będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Pociągi w podgórskim terenie pojadą z prędkością do 120 km/h. Przejazd z Krakowa
PRZECZYTAJIgnorowanie znaku stop, czerwonego światła, omijanie i wyłamywanie rogatek czy wjazd na przejazd bez możliwości zjazdu to prowokowanie tragedii. Warto zawsze słuchać głosu rozsądku. 99 proc. wypadków na przejazdach
PRZECZYTAJperon nr 3 i 4. Powstają również windy, które ułatwią dostęp do kolei osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Do szerszego i wyższego przejścia będzie także dostęp od strony ul. Marii Zie
PRZECZYTAJbędzie oświetlone energooszczędnymi lampami. Będą mogły z niego korzystać osoby o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wejście na obiekt z jednej strony zapewni chodnik (konstrukcja kładki będzie na
PRZECZYTAJsą wyposażone w schody i windy, które zapewniają lepszy dostęp do kolei osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się, podróżnym z ciężkim bagażem oraz opiekunom z dziećmi w wózkach. Każda kładka ma
PRZECZYTAJpociągów podczas dalszych etapów robót na stacji Warszawa Zachodnia. Wprowadzone rozwiązanie zwiększy możliwości organizacji przewozów po zakończeniu inwestycji na linii średnicowej. Zmiany w komunikacji na
PRZECZYTAJ