• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3667, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-nabiera-ostatecznych-ksztaltow-2727

Dworzec Łódź Fabryczna nabiera ostatecznych kształtów!

12.02.2015

tyle peronów, tyle torów będzie biegło tunelem ze stacji Łódź Widzew Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-przyszlosc-i-wyzwania-1679

Dworzec Łódź Fabryczna – przyszłość i wyzwania

21.06.2012

projektu Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź [...] przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych” Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukty-w-nowym-dworze-mazowieckim-otwarte-1674

Wiadukty w Nowym Dworze Mazowieckim otwarte

13.06.2012

części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku kolejowego. P

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielka-modernizacja-dworca-i-stacji-gdansk-glowny-4339

Wielka modernizacja dworca i stacji Gdańsk Główny

29.08.2019

unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowiska oraz środków własnych. Koszt robót budowlanych to 99 608 292,90 zł brutto. Gdańsk Główny – nowoczesna stacja bez barier – W ramach inwestycji [...] – Modernizacja dworca Gdańsk Główny to największy projekt realizowany w ramach Programu Inwestycji Dworcowych. Inwestycje PKP S.A. i PLK w Gdańsku to przykład dobrego wykorzystania środków dla zwiększenia [...] autobusowym. Prace potrwają do stycznia 2020 r. Inwestycja na stacji Gdańsk Główny realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 5.1-19.2 „Poprawa stanu technicznego infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-tory-na-nowym-dworcu-lodz-fabryczna-2748

Pierwsze tory na nowym dworcu Łódź Fabryczna

10.03.2015

tyle peronów, tyle torów będzie biegło tunelem ze stacji Łódź Widzew Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-nad-dwiema-liniami-kolejowymi-1721

Nowy wiadukt nad dwiema liniami kolejowymi

29.08.2012

Budowa wiaduktu drogowego realizowana jest w ramach prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., modernizacji linii kolejowej łączącej Warszawę i Łódź. Kontrakt o wartości 13 581 564,24 PLN netto [...] trzech skrzyżowań dwupoziomowych na odcinku Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Jaktorów. W ramach prowadzonych prac modernizacyjnych prędkość pociągów pasażerskich wzrośnie do 160 km/h, dzięki czemu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/tunel-srednicowy-w-lodzi-montaz-tarczy-duzego-tbm-w-komorze-startowej-5274

Tunel średnicowy w Łodzi: Montaż tarczy dużego TBM w komorze startowej

Fabryczna i Kaliska) i na osi północ – południe (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna, Żabieniec). W ramach projektu powstaną nowe przystanki m.in. Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które będą zintegrowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-linii-kolei-duzych-predkosci-przez-teren-wojewodztwa-wielkopolskiego-konsultacje-1354

Przebieg linii kolei dużych prędkości przez teren województwa wielkopolskiego-konsultacje

30.06.2011

Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław” realizowanego w ramach Projektu POIiŚ 7.1 – 26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości”, zapoznał uczestników z wynikami [...] linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-waznym-elementem-rozwoju-regionow-1502

Koleje dużych prędkości ważnym elementem rozwoju regionów.

08.11.2011

filozofią kompleksowego podejścia do kolei zakładającą: integrację KDP z innymi środkami transportu w ramach węzłów multimodalnych oraz zapewnienie spójności regionalnej opartej na systemie kolei konwencjonalnej [...] kuczynski@plk-sa.pl + 48 22 473 24 42 Projekt ubiega się o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-w-fazie-trasowania-ostatecznego-1429

Koleje dużych prędkości w fazie trasowania ostatecznego

13.09.2011

Proponowane przez mieszkańców obejście oznacza pogorszenie parametrów projektowych. Projektując w ramach wykorzystania środków z UE należy brać pod uwagę ogólne założenia - wytyczne mówiące o tym, że p [...] POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...140141142143144145146147148149...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1441 do 1450 z 3667.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook