Wyniki wyszukiwania
modernizacja linii kolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem)
PRZECZYTAJAmbasadorki i Ambasadorzy Bezpieczeństwa w każdy wakacyjny piątek prowadzili działania na przejazdach kolejowo-drogowych. „Bezpieczne piątki” to akcja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w ramach kampanii
PRZECZYTAJtymczasowe drogi dojścia. – Polski rząd działa na rzecz likwidacji wykluczenia komunikacyjnego. Prowadzone są m.in. inwestycje z „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata
PRZECZYTAJ168 wyświetlaczy z najbliższymi przyjazdami i odjazdami pociągów. Prace we wszystkich branżach Prowadzone są prace przy demontażu peronów nr 5, 4 oraz 3. Wykonawca przygotowuje teren pod budowę betonowej
PRZECZYTAJwsiadają do pociągów bezpieczniej i wygodniej również na przystanku Mordy Miasto. Konsekwentnie prowadzimy działania na rzecz likwidacji wykluczenia komunikacyjnego i poprawy dostępu do kolei, również dla
PRZECZYTAJjest dłuższy o 90 metrów, peron nr 2 o 40 metrów, a peron nr 3 o 15 metrów. Do wydłużonych peronów prowadzą wygodne dojścia. Zamontowano dodatkowe oświetlenie, gabloty informacyjne na rozkłady jazdy, ławki
PRZECZYTAJstrony Medyki, scalane są elementy docelowych konstrukcji obiektu. Wykonanie „by-passu” umożliwia prowadzenie ruchu w trakcie realizowanych robót budowalnych. Inwestycja PLK SA, której efektem będą dwie nitki
PRZECZYTAJmożliwość przeprowadzenia modernizacji linii kolejowej nr 108 na odcinku Jasło – Nowy Zagórz. Obecnie prowadzony jest proces przygotowania dokumentacji projektowej, w tym pozyskanie decyzji administracyjnych
PRZECZYTAJczy Tunelu na linii do Kielc. Wybudowane zostały boczne segmenty przejścia pod torami. Aktualnie prowadzone są prace przy wykopie ostatnich dwóch, środkowych segmentów przejścia oraz roboty wykończeniowe
PRZECZYTAJSędziszów Małopolski, Trzciana, Rzeszów Główny oraz Rzeszów Staroniwa. Dzięki LCS możliwe jest prowadzenie ciągłego nadzoru nad ruchem pociągów z jednego miejsca obsługi oraz bieżący monitoring ruchu kolejowego
PRZECZYTAJ