Wyniki wyszukiwania
Inwestycja, która kosztowała prawie 24 mln złotych, powstała dzięki środkom Urzędu Marszałkowskiego w ramach RPO Województwa Łódzkiego. Aż 82 % z nich pochodziło z funduszy Unii Europejskiej. Modernizacja trasy
PRZECZYTAJWrocław – granica województwa dolnośląskiego”; współfinansowanego przez UE z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 1 mld 522 mln PLN. Zakończenie projektu przewidziane
PRZECZYTAJsłuszność prowadzonych działań. Akcja „Bezpieczny poniedziałek” prowadzona jest od trzech lat w ramach kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Tegoroczna edycja trwała od maja
PRZECZYTAJtunelu dla pieszych w Międzyrzecu Podlaskim oraz wiaduktu kolejowego w obrębie stacji Siedlce. W ramach pierwszego etapu inwestycji, modernizacji poddane zostały odcinki między większymi stacjami na trasie
PRZECZYTAJodcinku Radzionków – Tarnowskie Góry będą kosztowały 40 mln 898 tys. zł brutto. Zakończenie prac w ramach tego projektu zaplanowano do końca listopada 2014 roku. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół
PRZECZYTAJPLK. Prawie 100 tys. nowych lamp W latach 2004 – 2014, tylko ze środków Polskich Linii Kolejowych w ramach programu poprawy efektywności energetycznej, wymieniono ponad 51 000 opraw. Wraz z modernizacją linii
PRZECZYTAJodcinku Kalety - Kluczbork” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik
PRZECZYTAJplanowanych do współfinansowania przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 3
PRZECZYTAJzabezpieczania ruchu na przejazdach kolejowo – drogowych. Modernizację finansuje Unia Europejska, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 oraz Fundusz Kolejowy i Polskie
PRZECZYTAJich jazdy zostanie skrócony o około 33 min. Modernizacja finansowana jest przez Unię Europejską, w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 oraz PLK S.A. i Fundusz Kolejowy
PRZECZYTAJ