• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3667, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-polaczenia-dla-aglomeracji-lodzkiej-w-kwadrans-ze-zgierza-na-widzew-2614

Nowe połączenia dla aglomeracji łódzkiej – w kwadrans ze Zgierza na Widzew

25.08.2014

Inwestycja, która kosztowała prawie 24 mln złotych, powstała dzięki środkom Urzędu Marszałkowskiego w ramach RPO Województwa Łódzkiego. Aż 82 % z nich pochodziło z funduszy Unii Europejskiej. Modernizacja trasy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-poznania-przez-nowy-most-kolejowy-2470

Z Wrocławia do Poznania przez nowy most kolejowy

23.06.2014

Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”; współfinansowanego przez UE z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 1 mld 522 mln PLN. Zakończenie projektu przewidziane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/co-tydzien-o-bezpieczenstwie-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-2054

Co tydzień o bezpieczeństwie na przejazdach kolejowo-drogowych

21.10.2013

słuszność prowadzonych działań. Akcja „Bezpieczny poniedziałek” prowadzona jest od trzech lat w ramach kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Tegoroczna edycja trwała od maja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-stacji-oraz-systemu-sterowania-ruchem-miedzy-siedlcami-i-terespolem-2039

Rusza modernizacja stacji oraz systemu sterowania ruchem między Siedlcami i Terespolem

09.10.2013

tunelu dla pieszych w Międzyrzecu Podlaskim oraz wiaduktu kolejowego w obrębie stacji Siedlce. W ramach pierwszego etapu inwestycji, modernizacji poddane zostały odcinki między większymi stacjami na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-radzionkowa-do-tarnowskich-gor-2344

Nowym torem z Radzionkowa do Tarnowskich Gór

07.04.2014

odcinku Radzionków – Tarnowskie Góry będą kosztowały 40 mln 898 tys. zł brutto. Zakończenie prac w ramach tego projektu zaplanowano do końca listopada 2014 roku. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-linie-kolejowe-oszczedzaja-miliony-dzieki-wymianie-oswietlenia-2300

Polskie Linie Kolejowe oszczędzają miliony dzięki wymianie oświetlenia

14.03.2014

PLK. Prawie 100 tys. nowych lamp W latach 2004 – 2014, tylko ze środków Polskich Linii Kolejowych w ramach programu poprawy efektywności energetycznej, wymieniono ponad 51 000 opraw. Wraz z modernizacją linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-jazda-koleja-z-kalet-do-kluczborka-2196

Szybsza jazda koleją z Kalet do Kluczborka

30.01.2014

odcinku Kalety - Kluczbork” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-marketingowa-linii-jelenia-gora-8211-szklarska-poreba-761

Analiza marketingowa linii Jelenia Góra – Szklarska Poręba

22.04.2010

planowanych do współfinansowania przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 3

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-wolsztyn-lubon-1-755

Modernizacja linii kolejowej Wolsztyn - Luboń

15.04.2010

zabezpieczania ruchu na przejazdach kolejowo – drogowych. Modernizację finansuje Unia Europejska, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 oraz Fundusz Kolejowy i Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-zbaszynek-8211-czerwiensk-wraz-z-budowa-lacznicy-kolejowej-pomorsko-8211-przylep-750

Modernizacja linii kolejowej Zbąszynek – Czerwieńsk wraz z budową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep

23.04.2010

ich jazdy zostanie skrócony o około 33 min. Modernizacja finansowana jest przez Unię Europejską, w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 oraz PLK S.A. i Fundusz Kolejowy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...139140141142143144145146147148...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1431 do 1440 z 3667.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook