Wyniki wyszukiwania
zakończonych pracach pociągi napędzane trakcją spalinową będą mogły pojechać jednotorową trasą z prędkością 120 km/h (pociągi pasażerskie) oraz 80 km/h (pociągi towarowe). Możliwe będą wygodne przejazdy
PRZECZYTAJKoleją na święta do stolicy Tatr
22.12.2023
ze stolicy Małopolski do Zakopanego zajmuje ok. 2 godzin i 30/40 min. Trasa jest przygotowana do prędkości jazdy pociągów – max. 100 km/h dla linii 97 Skawina - Sucha Beskidzka i 98 Sucha Beskidzka - Chabówka
PRZECZYTAJy finalizowaliśmy sprawę budowy nowego mostu kolejowego na Sanie w Przemyślu, dla kolei dużych prędkości. Ustaliliśmy wtedy, że zachowany zostanie historyczny charakter obiektu, a nowy most zostanie wybudowany
PRZECZYTAJZarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Efektem prac na stacji Gliwice Łabędy ma być podniesienie prędkości pociągów pasażerskich i towarowych. Sprawniejszy przewóz towarów będzie możliwy dzięki planowanej
PRZECZYTAJtakże istotne usprawnienie kursowania pociągów, które po zakończeniu robót na linii będą jeździć z prędkością do 160 km/h, a po zabudowie systemu ERTMS – 200 km/h. Skorzystają także tysiące pasażerów podróżujących
PRZECZYTAJwnioskodawcę w studium planistyczno-prognostycznym. Pociągi między Łomżą i Łapami pojadą z maksymalną prędkością 80-120 km/h, a średni czas przejazdu pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich
PRZECZYTAJpo uzyskaniu wymaganych certyfikatów, najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Procedury, związane z uzyskaniem nowych dopuszczeń, są sukcesywnie
PRZECZYTAJe przejazdy pociągów. Do zakończenia inwestycji dla zachowania bezpieczeństwa na obszarze robót prędkość pociągów będzie ograniczona. W Andrespolu postępuje przebudowa sieci telekomunikacyjnych i elek
PRZECZYTAJpo uzyskaniu wymaganych certyfikatów, najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Procedury, związane z uzyskaniem nowych dopuszczeń, są sukcesywnie
PRZECZYTAJa na styku dróg z torami. Po realizacji zadania pociągi pokonają odcinek Wielbark – Chorzele z prędkością do 60 km/h, co zapewni sprawny i płynny przejazd w kierunku m.in. Ostrołęki lub Olsztyna czy Ełku
PRZECZYTAJ