Wyniki wyszukiwania
na odcinku Lublin – Stalowa Wola Rozwadów” to 447,2 mln zł netto, dofinansowanie unijne z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia (POPW) to 336,9 mln zł. Więcej informacji o projekcie na stronie www.pl
PRZECZYTAJSiemkowice" ma wartość 215 mln zł netto. Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – 179 mln zł. Projekt jest współfinansowany
PRZECZYTAJna południe Mazowsza. Wartość przebudowy odcinków Czachówek – Warka oraz Warka – Radom to ponad 645 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktury i Środowiska.
PRZECZYTAJmin., czyli nawet 40 min. mniej niż przed rozpoczęciem modernizacji. Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł odbywa się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież –
PRZECZYTAJGłównym efektem inwestycji będzie usprawnienie ruchu kolejowego na stacji Ścinawka Średnia, na której odprawiane są składy towarowe wywożące kruszywo z pobliskich kopalń. W ramach zawartej dziś umowy,
PRZECZYTAJumowy współfinansowanej ze środków unijnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 205 mln zł netto. Zakończenie wszystkich prac planowane jest w połowie 2021 r. Projekt „Poprawa stanu technicznego
PRZECZYTAJwspółfinansowanej ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 to ponad 197 mln zł netto. W rozkładzie jazdy, obowiązującym od 15 grudnia 2019 r. zaplanowano na linii Legnica – Rudna
PRZECZYTAJGłówna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”. Prace za ok. 500 mln zł są dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa wielkopolskiego. Inwestycja jest
PRZECZYTAJWidać efekty przebudowy dwudziestokilometrowej linii Jelcz Miłoszyce – Wrocław Sołtysowice. Na odcinku ok. 15 km od Jelcza Miłoszyc w kierunku Wrocławia (do przejazdu na ul. Strachocińskiej), po wymia
PRZECZYTAJefektów prowadzonych prac skorzystają już pod koniec 2020 roku. Wartość inwestycji wynosi prawie 25 mln złotych netto. Prace prowadzone są z środków własnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Kontakt dla
PRZECZYTAJ