Wyniki wyszukiwania
wykonanej inwestycji, kolejarze prowadzą ruch pociągów na stacji Opole z nowej nastawni, która zastąpiła stary obiekt. Dyżurni ruchu korzystają z nowoczesnych systemów i urządzeń komputerowych. Przebudowa wiaduktów
PRZECZYTAJkształtowy wraz z podstawą ze stacji Jankowo Pomorskie, przekaźnikowy pulpit nastawczy ze stacji Stary Klukom, kształtowa tarcza ostrzegawcza oraz kształtowa tarcza manewrowa ze stacji Kalisz Pomorski
PRZECZYTAJMrozy, Wołomin, Mordy Miasto, Koziebrody, Radom Południowy. Na liście rezerwowej ujęto 5 projektów: Stara Iwiczna, Nowa Iwiczna, Warszawa Fort Wola, Łochów, Ruda Wielka.
PRZECZYTAJna 3 stacjach - Otwock, Celestynów i Pilawa oraz 7 przystankach: Śródborów, Pogorzel Warszawska, Stara Wieś, Kołbiel, Chrosna, Zabieżki i Augustówka. Nowe perony mają zamontowane oświetlenie, wyposażane
PRZECZYTAJZnów pociągiem z Garwolina do Dęblina
02.05.2019
Talubska, Wola Rowska, Łaskarzew Przystanek, Leokadia, Sobolew, Grabniak, Mika, Życzyn, Rokitnia Stara oraz Dęblin. Kończy się budowa wiat. Ustawiane są ławki. Szykowane jest nowe oświetlenie. Podróże
PRZECZYTAJPUN-y na torach, efekty na horyzoncie!
16.06.2025
obiektów Od połowy kwietnia do połowy maja br. na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów , na odcinku Stary Sącz – Piwniczna, prowadzone były intensywne prace utrzymaniowe i modernizacyjne. Zakres robót objął [...] objął kompleksową wymianę nawierzchni torowej oraz modernizację sieci trakcyjnej na trasie Stary Sącz – Rytro – Młodów. Wymieniono podkłady drewniane na nowe strunobetonowe, podbito tor i oczyszczono me [...] Wymieniono ponad 42 km szyn i zamontowano 1000 nowych podkładów. Od czerwca, po wymianie torów na odcinku Stary Sącz – Piwniczna, pociągi będą mogły poruszać się z prędkością maksymalną do 90 km/h. Odzyskane w
PRZECZYTAJkonstrukcja to blachownica stalowa, wzmocniona kratownicą z jazdą na mostownicach. Jest 9 m dłuższa niż stara przeprawa, ma szerokość ok. 9 m, a wysokość blisko 10 m. Inwestycja, obejmowała również przebudowę
PRZECZYTAJpoprzedniej perspektywie. PLK kontynuuje także dialog z wykonawcami i nie negując dotychczasowych form, stara się go wzmocnić. Dzięki temu, że PLK wyciągnęła wnioski z poprzedniej perspektywy, a szczególnie zwrócono
PRZECZYTAJą i Miodową, aż do ul. Podgórskiej. Kilkadziesiąt metrów przed mostem kolejowym składy zjadą na „stary” tor, z którego obecnie korzystają pociągi. Niecodzienna operacja połączenia torów została szczegółowo
PRZECZYTAJWarszawa Zachodnia: kolejny etap prac
12.02.2021
Jerozolimskich. Komunikację ułatwi czytelne oznakowanie i plany z organizacją ruchu. Wyburzony zostanie stary budynek dworca Warszawa Zachodnia od strony ul. Tunelowej. W tym miejscu będzie budowany segment
PRZECZYTAJ