• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stary. Rezultatów: 236, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-jezdza-juz-po-dwoch-torach-miedzy-opolem-glownym-i-opolem-zachodnim-9270

Pociągi jeżdżą już po dwóch torach między Opolem Głównym i Opolem Zachodnim

17.01.2024

wykonanej inwestycji, kolejarze prowadzą ruch pociągów na stacji Opole z nowej nastawni, która zastąpiła stary obiekt. Dyżurni ruchu korzystają z nowoczesnych systemów i urządzeń komputerowych. Przebudowa wiaduktów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/semafory-i-urzadzenia-dyzurnego-ruchu-opowiedza-historie-kolei-6750

Semafory i urządzenia dyżurnego ruchu „opowiedzą” historię kolei

04.03.2022

kształtowy wraz z podstawą ze stacji Jankowo Pomorskie, przekaźnikowy pulpit nastawczy ze stacji Stary Klukom, kształtowa tarcza ostrzegawcza oraz kształtowa tarcza manewrowa ze stacji Kalisz Pomorski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowieckie-nowe-przystanki-kolejowe-w-groszowicach-i-dabrowce-zablotniej-6554

Mazowieckie: nowe przystanki kolejowe w Groszowicach i Dąbrówce Zabłotniej

30.12.2021

Mrozy, Wołomin, Mordy Miasto, Koziebrody, Radom Południowy. Na liście rezerwowej ujęto 5 projektów: Stara Iwiczna, Nowa Iwiczna, Warszawa Fort Wola, Łochów, Ruda Wielka.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-lublina-do-deblina-i-warszawy-4953

Krótsza podróż z Lublina do Dęblina i Warszawy

27.08.2020

na 3 stacjach - Otwock, Celestynów i Pilawa oraz 7 przystankach: Śródborów, Pogorzel Warszawska, Stara Wieś, Kołbiel, Chrosna, Zabieżki i Augustówka. Nowe perony mają zamontowane oświetlenie, wyposażane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znow-pociagiem-z-garwolina-do-deblina-4206

Znów pociągiem z Garwolina do Dęblina

02.05.2019

Talubska, Wola Rowska, Łaskarzew Przystanek, Leokadia, Sobolew, Grabniak, Mika, Życzyn, Rokitnia Stara oraz Dęblin. Kończy się budowa wiat. Ustawiane są ławki. Szykowane jest nowe oświetlenie. Podróże

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-efekty-na-horyzoncie-10806

PUN-y na torach, efekty na horyzoncie!

16.06.2025

obiektów Od połowy kwietnia do połowy maja br. na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów , na odcinku Stary Sącz – Piwniczna, prowadzone były intensywne prace utrzymaniowe i modernizacyjne. Zakres robót objął [...] objął kompleksową wymianę nawierzchni torowej oraz modernizację sieci trakcyjnej na trasie Stary Sącz – Rytro – Młodów. Wymieniono podkłady drewniane na nowe strunobetonowe, podbito tor i oczyszczono me [...] Wymieniono ponad 42 km szyn i zamontowano 1000 nowych podkładów. Od czerwca, po wymianie torów na odcinku Stary Sącz – Piwniczna, pociągi będą mogły poruszać się z prędkością maksymalną do 90 km/h. Odzyskane w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

konstrukcja to blachownica stalowa, wzmocniona kratownicą z jazdą na mostownicach. Jest 9 m dłuższa niż stara przeprawa, ma szerokość ok. 9 m, a wysokość blisko 10 m. Inwestycja, obejmowała również przebudowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jakosc-i-efektywnosc-w-inwestycjach-kolejowych-2894

Jakość i efektywność w inwestycjach kolejowych

27.09.2015

poprzedniej perspektywie. PLK kontynuuje także dialog z wykonawcami i nie negując dotychczasowych form, stara się go wzmocnić. Dzięki temu, że PLK wyciągnęła wnioski z poprzedniej perspektywy, a szczególnie zwrócono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pociagi-na-estakadach-w-krakowie-4279

Pierwsze pociągi na estakadach w Krakowie

27.06.2019

ą i Miodową, aż do ul. Podgórskiej. Kilkadziesiąt metrów przed mostem kolejowym składy zjadą na „stary” tor, z którego obecnie korzystają pociągi. Niecodzienna operacja połączenia torów została szczegółowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-kolejny-etap-prac-5381

Warszawa Zachodnia: kolejny etap prac

12.02.2021

Jerozolimskich. Komunikację ułatwi czytelne oznakowanie i plany z organizacją ruchu. Wyburzony zostanie stary budynek dworca Warszawa Zachodnia od strony ul. Tunelowej. W tym miejscu będzie budowany segment

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9101112131415161718...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 131 do 140 z 236.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook