Wyniki wyszukiwania
jest 245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJUkładana jest nowa nawierzchnia, będą montowane wiaty, ławki, oświetlenie i gabloty informacyjne. Od połowy grudnia planowane jest udostępnienie nowego peronu podróżnym. PLK wspólnie z miastem wybudowały także
PRZECZYTAJh kolejowo - drogowych reaktywowanej linii. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/fZjh9IeebY8
PRZECZYTAJpodziemne. Będą też windy. Prace postępują przy budowie drugiego peronu, który będzie oddany do użytku w połowie 2023 r. Wymieniany jest tor. – Sprawny i innowacyjny transport na światowym poziomie zwiększa przepływ
PRZECZYTAJsiedem wiaduktów. Przebudowano wiadukty przy ul. Zbożowej, Powstańców Styczniowych, 29 Listopada. W połowie października zakończono podstawowe prace przy ul. Kadłubek . Obiekty ważne w ruchu kolejowym, po [...] jezdnie pod torami istotnie poprawiają komunikację drogową. Modernizacja linii zapewni krótsze prawie o połowę, atrakcyjniejsze i bezpieczniejsze podróże między województwami małopolskim i śląskim. Prace na trasie
PRZECZYTAJInwestycja o wartości ok. 3,5 mln zł, realizowana jest ze środków własnych PLK . Prace planowane są do połowy listopada 2022 roku. Prowadzone są w sposób umożliwiający nieprzerwany dojazd składów do elektrociepłowni
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/goXXABp2304
PRZECZYTAJkomputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJJest już ponad połowa konstrukcji tunelu w Legionowie bezpośrednio pod torami linii Warszawa – Trójmiasto. Betonowa rama powstała pod czterema z pięciu przebiegających w tym miejscu torów. Bezkolizyjna
PRZECZYTAJ