Wyniki wyszukiwania
Główna”. Oddanie łącznicy kolejowej do użytkowania planowane jest w grudniowym rozkładzie jazdy 2023/2024. Inwestycja jest częścią projektu: „Prace na liniach kolejowych nr 97, 98, 99 na odcinku Skawina -
PRZECZYTAJprogramu, została przeniesiona na listę podstawową Kolei+. Prace projektowe będą realizowane w latach 2024 - 2027. Budowa jest przewidziana na lata 2027 – 2029. Szacowana wartość całego zadania (prace projektowe
PRZECZYTAJprogramu została przeniesiona na listę podstawową Kolei+. Prace projektowe będą realizowane w latach 2024 - 2027. Roboty budowlane są przewidziane na lata 2027 – 2029. Szacowana wartość całego zadania (prace
PRZECZYTAJtorami na przystanku Biała Podlaska Wschodnia. Tunel zwiększy bezpieczeństwo pasażerów, którzy od końca 2024 r. skorzystają z nowego przystanku. Wykonawca buduje konstrukcje przejścia pod torem nr 1. Te prace [...] Kolejowe S.A. w ramach dofinansowania Krajowego Programu Kolejowego. Inwestycja zaplanowana jest do końca 2024 r. Rozbudowa stacji Małaszewicze i Biała Podlaska jest uzupełnieniem inwestycji „Prace na linii kolejowej
PRZECZYTAJ13 lutego 2024 r. kierujący samochodem osobowym zignorował przepisy ruchu drogowego i z dużą prędkością wyprzedzał inne auta na przejeździe. Aby uniknąć zderzenia czołowego z innym pojazdem wjechał do
PRZECZYTAJSidorskiej i Akademii Bialskiej. Wykonawcą prac jest firma Trakcja S.A. Prace zaplanowane są na lata 2022-2024. Lepszy dostęp do kolei na stacjach Biała Podlaska, Terespol i Małaszewicze Rozbudowa stacji Małaszewicze
PRZECZYTAJ4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJKluczyk, dyrektor zarządzający METRANS Rail sp. z o.o. W porównaniu z rozkładem jazdy 2023/2024, w rozkładzie jazdy 2024/2025 znacząco zwiększono parametry eksploatacyjne infrastruktury kolejowej zarówno dla
PRZECZYTAJpoprawi się dzięki modernizacji 4 przejazdów kolejowo-drogowych na linii kolejowej nr 70. W sumie w 2024 roku zrealizujemy zadania utrzymaniowe za przeszło 17 mln zł netto.
PRZECZYTAJto 1,1 mln zł netto, finansowanie ze środków własnych. Zakończenie zadania planowane jest do końca 2024 r. Jednocześnie, PLK SA realizują inwestycję o wartości 1,2 mld zł netto na linii kolejowej Chorzów
PRZECZYTAJ