Wyniki wyszukiwania
kolejowo-drogowych w tym ich przebudowa na skrzyżowania dwupoziomowe”, planowanego do rozpoczęcia w 2024 r., jest poprawa bezpieczeństwa poprzez likwidację przejazdów kolejowo-drogowych i budowę w zamian
PRZECZYTAJprogramu została przeniesiona na listę podstawową Kolei+. Prace projektowe będą realizowane w latach 2024 - 2027. Roboty budowlane są przewidziane na lata 2027 – 2029. Szacowana wartość całego zadania (prace
PRZECZYTAJna jednotorowej linii, PLK SA będą informować z wyprzedzeniem. Inwestycja planowana jest na lata 2024 – 2026. Jej wartość to prawie 260 mln zł netto. Finansowanie pochodzi ze środków Krajowego Planu Odbudowy
PRZECZYTAJGryfina i Goleniowa planowane są do końca br., a w Szczecinie Dąbiu i Szczecinie Zdrojach do końca 2024 r. – roboty na tych dwóch stacjach mogą być realizowane po 2023 r., z uwagi na prowadzoną przez Wody
PRZECZYTAJ4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJwykonawca rozpoczął demontaż starych peronów. Zakończenie prac na przystanku zaplanowano w połowie 2024 r. Program Przystankowy w woj. lubelskim W województwie lubelskim program przystankowy obejmuje 20
PRZECZYTAJjest do końca 2023 roku. Zakończenie prac na stacji w Stargardzie planowane jest w drugiej połowie 2024 roku. Więcej informacji o inwestycji dostępnych jest na stronie internetowej projektu . Projekt jest
PRZECZYTAJProgramu Operacyjnego Polska Wschodnia. Zakończenie przebudowy stacji Olsztyn Główny zaplanowano w 2024 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
PRZECZYTAJ2022 r. Finansowanie 2,6 mln zł netto pochodzi ze środków PLK. Budowa planowana jest na lata 2022 - 2024. Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJPodróżni od grudnia 2024 r. korzystają z przebudowanej stacji Bytom na linii Chorzów Batory – Tarnowskie Góry. Dwa przejścia pod torami zapewniają wygodny i bezpieczny dostęp na perony i na drugą stronę
PRZECZYTAJ