• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy możliwość. Rezultatów: 2447, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/ku-przestrodze-niebezpieczne-zdarzenie-na-przejezdzie-kolejowo-drogowym-w-nowym-saczu-9593

Ku przestrodze: niebezpieczne zdarzenie na przejeździe kolejowo-drogowym w Nowym Sączu

znaku stop, czerwonego światła, omijanie rogatek, a także wjeżdżanie na skrzyżowanie, gdy nie ma możliwości jego opuszczenia, to prowokowanie tragedii. PLK SA przypominają jednocześnie o roli „żółtych naklejek”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/ku-przestrodze-niebezpieczne-zdarzenie-na-przejezdzie-kolejowo-drogowym-w-pienieznie-9617

Ku przestrodze: niebezpieczne zdarzenie na przejeździe kolejowo-drogowym w Pieniężnie

przejeżdżanie pod opadającymi rogatkami, omijanie zamkniętych półrogatek, a także wjazd na przejazd bez możliwości zjazdu. W przypadku niebezpiecznej sytuacji na przejeździe kolejowo-drogowym należy skorzystać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-trzebini-nad-torami-rosnie-wiadukt-drogowy-4157

W Trzebini nad torami rośnie wiadukt drogowy

27.03.2019

się prace. Powstają nowe perony, przejście podziemne i udogodnienia dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wymieniane są tory, urządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz sieć trakcyjna [...] wiadukt kolejowy w Krakowie. Pozostałe 24 to gruntownie modernizowane konstrukcje. Wszystkie zwiększą możliwości kolei i przyniosą pozytywne efekty dla bezpieczeństwa i płynności lokalnego ruchu drogowego. PLK

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/radom-wschodni-nowy-przystanek-kolejowy-i-wiadukt-drogowy-juz-otwarte-10836

Radom Wschodni – nowy przystanek kolejowy i wiadukt drogowy już otwarte!

27.06.2025

zatrzymywać się na Radomiu Wschodnim. Przy opracowywaniu nowego rocznego rozkładu jazdy sprawdzimy możliwości zapewnienia postoju na Radomiu Wschodnim wszystkich pociągów. Inwestycja realizowana jest w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-drugi-etap-naboru-do-projektu-przebudowy-przejazdow-kolejowo-drogowych-na-skrzyzowania-dwupoziomowe-10974

Rusza drugi etap naboru do projektu przebudowy przejazdów kolejowo-drogowych na skrzyżowania dwupoziomowe

06.08.2025

zadań z listy podstawowej a rezerwowej może ulec zmianie – m.in. w wyniku weryfikacji kosztów oraz możliwości zapewnienia przez samorządy środków finansowych na wkład własny. Obecnie na liście rezerwowej znalazło

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/drugi-nowy-most-kolejowy-w-krakowie-z-gotowa-konstrukcja-6880

Drugi nowy most kolejowy w Krakowie z gotową konstrukcją

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. budują w sumie trzy mosty kolejowe dla zwiększenia możliwości komunikacji dalekobieżnej i aglomeracyjnej. Inwestycja zakończy się w połowie 2023 roku. Wersja filmu z au

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-miedzy-otwockiem-a-pilawa-4433

Drugi tor między Otwockiem a Pilawą

07.11.2019

elki oraz płyty peronowe. Wszystkie obiekty zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Pasażerom większy komfort obsługi zapewnią nowe wiaty i ławki. Zaplanowano jasne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-jeden-tunel-pod-torami-juz-otwarty-umowa-na-drugi-podpisana-9047

W Sulejówku jeden tunel pod torami już otwarty, umowa na drugi podpisana

29.11.2023

chodnik i ścieżka rowerowa. Dojście do tunelu pieszym zapewniają schody. Dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się dostępność zapewnią windy. – Bezpieczeństwo jest priorytetem w ruchu kolejowym i [...] składająca się dwóch pasów ruchu oraz chodnik i ścieżka rowerowa. Dostęp dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się ułatwią windy. Efektem inwestycji będzie zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-i-nowy-most-wieksze-mozliwosci-kolei-w-obornikach-wielkopolskich-4287

Drugi tor i nowy most – większe możliwości kolei w Obornikach Wielkopolskich

05.07.2019

Kompleksowa analiza, która zostanie przygotowana w ramach studium wykonalności, określi zakres planowanych prac. Będzie uwzględniać m.in. potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta i regionu, a także w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-poludnie-drugi-peron-szybszy-tor-3382

Opoczno Południe drugi peron, szybszy tor

17.05.2017

nawierzchnię. Zgodnie ze standardami będzie również dostosowany do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Komunikację miedzy peronami i dojście na parkingi zapewni przejście podziemne

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...133134135136137138139140141142...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1371 do 1380 z 2447.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook