• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-etap-remontu-warszawskiego-mostu-srednicowego-2236

Drugi etap remontu warszawskiego mostu średnicowego

13.02.2014

zapewnią sprawną komunikację w obszarze warszawskiego węzła kolejowego. Pociągi pojada szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie bardzo dużej częstotliwości kursowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-polaczenie-kolejowe-warszawa-wroclaw-coraz-blizej-2235

Szybkie połączenie kolejowe Warszawa – Wrocław coraz bliżej

13.02.2014

godziny, Lublińca ok. 35 min. Działania PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pozwolą na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 70 km/h dla towarowych. Mają też na celu podwyższenie bezp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-przebudowy-kolejowego-wiaduktu-w-ursusie-2224

Koniec przebudowy kolejowego wiaduktu w Ursusie

07.02.2014

wiadukt nad ul. Cierlicką usprawni ruch kolejowy. Lepsze parametry techniczne pozwolą na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów ze 120 km/h do 160 km/h. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół Prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-na-nysie-luzyckiej-1913

Szybciej przez kolejowy most na Nysie Łużyckiej

18.04.2013

a konstrukcja będzie miała ponad 140 m. Zapewni położenie dwutorowej zelektryfikowanej linii o prędkości do 120 km/h i większym niż obecne obciążeniu. Będzie też montaż nowej sieci teletechniczna oraz [...] sterowania ruchem kolejowym. Obecnie na starym moście, czynny jest tylko jeden tor z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Nośność wynosi 196 KN/oś. Po nowym pociągi pojada o 70 km/h szybciej. Zwiększy się nośność

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-rewitalizuje-tory-przystanki-i-stacje-na-linii-rzeszow-przemysl-2221

PLK rewitalizuje tory, przystanki i stacje na linii Rzeszów – Przemyśl

05.02.2014

inwestycyjne w ramach rewitalizacji linii, obejmujące stacje i szlaki, które umożliwią przywrócenie prędkości rozkładowej pociągów do 120 km/h, skrócenie czasu przejazdu i podniesienie komfortu podróżowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-nad-nysa-luzycka-2203

Szybciej przez kolejowy most nad Nysą Łużycką

04.02.2014

toru. Zasadniczym, osiągniętym celem projektu była poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Obecnie prędkość pociągów 80 km/h i nacisk 221kN na oś umożliwiają swobodny przejazd ciężkich składów. Poprawiła

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-jazda-koleja-z-kalet-do-kluczborka-2196

Szybsza jazda koleją z Kalet do Kluczborka

30.01.2014

dlatego przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych linii - jazdy pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h jest bardzo ważne. Zmiany oznaczają lepszy rozkład i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-24-nowe-i-odnowione-perony-2193

Łódzkie: 24 nowe i odnowione perony

27.01.2014

drogowych. Wykonanie tych robót pozwoliło na przywrócenie na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości 90 km/h. Kolejną inwestycją, która pozwoli zwiększyć udział kolei w połączeniach aglomeracyjnych [...] pociągiem aglomeracyjnym z Łodzi Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Podróżni będą mogli ponownie korzystać z trzech przebudowanych przystanków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-torowe-w-trojmiescie-przed-terminem-2175

Prace torowe w Trójmieście przed terminem

16.01.2014

poświęcone montażowi systemowi ERTMS, który pozwoli, między innymi, na podwyższenie maksymalnej prędkości pociągów do 200 km/h na wybranych odcinkach trasy. Całkowity koszt robót modernizacyjnych prowadzonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-poznania-do-wroclawia-jada-nowym-mostem-nad-odra-2152

Pociągi z Poznania do Wrocławia jadą nowym mostem nad Odrą

14.01.2014

ja jednej – zachodniej konstrukcji. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pojada przez most z prędkością 160 km/h. Prace objęły wymianę stalowego przęsła nurtowego. Do demontażu i przesunięcia kratownicy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...132133134135136137138139140141...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1361 do 1370 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook