Wyniki wyszukiwania
które nie są objęte porozumieniem o zamówieniach rządowych w ramach WTO. Decyzja PLK SA zapewni bezpieczeństwo inwestycji oraz zminimalizuje ryzyko realizacji tak dużego projektu przez nieznany podmiot. –
PRZECZYTAJInfrastruktura i Środowisko. Celem przedsięwzięcia jest poprawa spójności sieci kolejowej, wzrost bezpieczeństwa i konkurencyjności transportu kolejowego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJjeździć w obu kierunkach, samodzielnie i w składzie pociągu, będzie też wyposażona w automatykę bezpieczeństwa pociągu (SHP, CA), radiotelefon dwusystemowy (GSM-R/VHF) umożliwiający łączność pociągową i drogową
PRZECZYTAJktoś bliski został poszkodowany z powodu brawury, nieuwagi lub lekceważenia podstawowych zasad bezpieczeństwa. Jako realizatorzy kampanii „Bezpieczny Przejazd” nieustannie promujemy świadome podejmowanie
PRZECZYTAJstanie urządzeń sterowania do dyżurnych ruchu, wspierając codzienną pracę osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo podróży pasażerskich i przewozu towarów. W rejonie stacji zamontowano 10 nowych rozjazdów wy
PRZECZYTAJktóra obowiązuje na sąsiednim torze tzn. do 120 km/h. Oprócz prac torowych, zajmiemy się także bezpieczeństwem i komfortem jazdy na 16 przejazdach kolejowo-drogowych. Wymienimy ich nawierzchnię i systemem
PRZECZYTAJNowy przystanek na mapie Radomia
11.07.2024
39 mln zł jest finansowana ze środków budżetowych i realizujemy ją w ramach projektu „Poprawa Bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej w Radomiu" Zakończenie budowy zapl
PRZECZYTAJzaplanowaliśmy wymianę torów, sieci trakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zwiększy się bezpieczeństwo na siedmiu skrzyżowaniach torów z drogami, ponieważ przejazdy kolejowo-drogowe zostaną wyposażone
PRZECZYTAJbudowy peronu przy wiadukcie ul. Żeromskiego w Radomiu realizowanej w ramach projektu „Poprawa Bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej w Radomiu" to II kwartał 2025 r.
PRZECZYTAJdla kierowców. Przejazd w tym czasie został zabezpieczony, zgodnie z obowiązującymi procedurami bezpieczeństwa – postawiono znak „Stop” i tablice z informacją o uszkodzonej rogatce, a pociągi zwalniały do
PRZECZYTAJ