• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3667, czas wyszukiwania 18 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

najmniejszym stopniu wpływać na proces przewozowy w trakcie ich realizacji. Dążymy do tego, by w ramach posiadanych możliwości organizacyjnych i finansowych zaplanować roboty tak, by przynosiły trwałą [...] Waszkiewicz, członek Zarządu – dyrektor ds. utrzymania infrastruktury. Tory najważniejsze W 2024 roku w ramach prac utrzymaniowych, które koncentrowały się na branży dróg kolejowych, zrealizowano ponad 100 zadań [...] wo pracowników. W tym roku planowane jest zawarcie umowy ramowej i pierwszej umowy wykonawczej w ramach tego projektu. Rozwiązaniem korzystnym dla zastosowania przy budowie i dobrym utrzymaniu torów w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efektywniejsze-przewozy-kolejowe-miedzy-plk-i-lhs-6506

Efektywniejsze przewozy kolejowe między PLK i LHS

21.12.2021

zy będzie przewóz ładunków. Umowę „Rewitalizacja linii kolejowej nr 79 Padew - Wola Baranowska w ramach prac przy rozbudowie terminala LHS w Woli Baranowskiej” wykona za 15,6 mln zł netto PNUIK Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efekty-krajowego-programu-kolejowego-dla-podroznych-4526

Efekty Krajowego Programu Kolejowego dla podróżnych

28.01.2020

Inwestycje prowadzone w ramach KPK uwzględniają rosnące zainteresowanie koleją w ruchu aglomeracyjnym, regionalnym i dalekobieżnym oraz przejazdy pociągów towarowych. – Naszym celem jest kolej bezpieczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-poznan-pila-efekty-4505

Modernizacja linii Poznań-Piła – efekty

Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł odbywa się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież – Piła Główna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/linia-z-poznania-do-pily-nie-do-poznania-efekty-modernizacji-4490

Linia z Poznania do Piły nie do poznania – efekty modernizacji

Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł odbywa się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież – Piła Główna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/efekty-remontu-linii-toszek-polnoc-rudziniec-gliwicki-4589

Efekty remontu linii Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki

zwiększenie konkurencyjności kolei w stosunku do transportu drogowego. Roboty są przeprowadzane w ramach projektu „Prace na liniach kolejowych nr 153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ – Rudziniec [...] Gliwicki – Stare Koźle", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-efekty-na-horyzoncie-10806

PUN-y na torach, efekty na horyzoncie!

16.06.2025

trakcie prowadzonych robót materiały staroużyteczne zostaną przewiezione i wykorzystane do zabudowy w ramach kontynuacji robót na lk 96 na odcinku Tarnów – Stróże planowanej do realizacji w 2026 r. Efekty [...] dodatkowych prac w zakresie przebudowy urządzeń sterowania ruchem kolejowym, które realizowane będą w ramach odrębnego zadania. Zakładane prędkości będą zatem wdrażane stopniowo, w miarę postępu prac i odbiorów [...] stanowią I etap rewitalizacji infrastruktury technicznej realizowanej do końca bieżącego roku. W ramach zaplanowanych prac wymieniona zostanie nawierzchnia obu torów – nowe szyny, podkłady strunobetonowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-miedzy-poznaniem-a-pila-efekty-i-zakres-inwestycji-4328

Modernizacja linii kolejowej między Poznaniem a Piłą – efekty i zakres inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

Starołęce jest częścią dużego projektu modernizacyjnego na trasie kolejowej Kluczbork – Poznań. W jego ramach wykonano rewitalizację ponad 125 km torów, 14 peronów, ponad 50 rozjazdów i około 100 przejazdów [...] kilometra, z czego 131 m przypada na stalowe przęsło nad nurtem Odry. Prace na moście realizowane były w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław [...] dolnośląskiego”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Konstrukcja obiektu: stalowa, żelbetowa Długość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

ma finansowanie studium wykonalności, natomiast prace mogą zostać wykonane dzięki finansowaniu w ramach RPO. W Radomiu nie trzeba budować dworca. Już jest odnowiony. W grudniu PLK podpisała natomiast umowę

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...131132133134135136137138139140...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1351 do 1360 z 3667.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook