• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czasowe-zmiany-na-cmk-modernizacja-linii-zwiekszy-jej-standard-3418

Czasowe zmiany na CMK – modernizacja linii zwiększy jej standard

05.07.2017

Od 10 lipca do 10 sierpnia zmienioną trasą pojadą pociągi kursujące dotychczas po Centralnej Magistrali Kolejowej. Wydłuży się czas przejazdu pociągów na trasie z Warszawy do Krakowa, Katowic, Wrocław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodna-stacja-w-centrum-gdanska-3416

Wygodna stacja w centrum Gdańska

03.07.2017

zakończy się w styczniu 2020 roku. POIiŚ 5.1-19.2 "Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny. Stacja i dworzec – jeden standard

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-nowoczesna-stacja-dla-mieszkancow-i-turystow-3417

Jelenia Góra - nowoczesna stacja dla mieszkańców i turystów

03.07.2017

stacji w Jeleniej Górze była niezwykle ważną inwestycją, która zwiększyła komfort i bezpieczeństwo podróżnych. Jestem pewien, że korzystający z kolei odczuwają te zmiany i chętniej podróżują koleją – mówi [...] oraz infokioski na peronach i w budynku dworca. Działa informacja głosowa i system monitoringu. Podróżnych od deszczu chronią długie, stalowo-drewniane wiaty. Odnowiono je z zachowaniem historycznego wyglądu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-estakada-zmienia-sie-dla-kolei-i-miasta-3415

Gorzów Wielkopolski - estakada zmienia się dla kolei i miasta

30.06.2017

opiekunowie z dziećmi, czy osoby z rowerem. Bezpieczeństwo podróżnych zapewni system monitoringu. Peron nr 2 będzie służyć obsłudze podróżnych pociągów jadących w kierunku Krzyża /i dalej w kierunku Piły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-otwarcie-na-potrzeby-pasazerow-3408

Warszawa Zachodnia - otwarcie na potrzeby pasażerów

22.06.2017

pasażerów będzie tu wzrastać. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. już przygotowują właściwą obsługę podróżnych. Warszawa Zachodnia otwiera także jedną z najważniejszych inwestycji, czyli przebudowę linii ś

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kutno-torun-szybciej-i-wygodniej-pociagiem-3403

Kutno – Toruń – szybciej i wygodniej pociągiem

14.06.2017

Zamiast obecnych 1 h 56 min podróż pociągiem na tej trasie zajmie ok.1 h 33 min. Wygodniej dla podróżnych, bezpieczniej dla kierowców Projekt „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku Ostrowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-rusza-modernizacja-odcinka-sadowne-czyzew-3402

Rail Baltica: rusza modernizacja odcinka Sadowne – Czyżew

13.06.2017

ry i Budownictwa. Efektem prac PLK będzie skrócenie czasu podroży. Poprawi się komfort obsługi podróżnych. Pociągi pasażerskie zwiększą prędkość ze 120 km/h do 160 km/h. - W pełni wykorzystujemy środki [...] odcinku będzie 12 nowych peronów. Wszystkie będą wyposażone w nowe wiaty oraz system informacji dla podróżnych. Zostaną też dostosowane do potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się. PLK zmodernizują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lacznica-i-nowy-przystanek-w-suchej-beskidzkiej-gotowe-dla-podroznych-3400

Łącznica i nowy przystanek w Suchej Beskidzkiej gotowe dla podróżnych

09.06.2017

wyposażony jest w nowe wiaty, system oznakowania, oświetlenie i tablice informacyjne. Wygodną obsługę podróżnych, m.in. osób o ograniczonych możliwościach poruszania się zapewnia winda z parkingu na peron. Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/libiaz-zmodernizowana-stacja-kolejowa-ulatwia-podrozowanie-i-przewoz-towarow-3398

Libiąż. Zmodernizowana stacja kolejowa ułatwia podróżowanie i przewóz towarów

07.06.2017

pasażerskich i towarowych, między innymi transportujących węgiel z kopalni „Janina”. Bezpieczniej dla podróżnych i mieszkańców W ramach przedsięwzięcia przebudowano dwa przejazdy kolejowo-drogowe w Libiążu przy [...] na odc. Trzebinia – Oświęcim. Prace usprawnią przewozy pasażerów i towarów oraz polepszą obsługę podróżnych na stacjach i przystankach. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/legnica-komfortowe-perony-i-windy-dla-podroznych-3393

Legnica – komfortowe perony i windy dla podróżnych

02.06.2017

dynamicznej informacji pasażerskiej z elektronicznymi tablicami informacyjnymi. Poziom bezpieczeństwa podróżnych zwiększy monitoring peronów i przejścia podziemnego. Na stacji zamontowane będzie też nowe oświetlenie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...130131132133134135136137138139...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1341 do 1350 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook