Wyniki wyszukiwania
wydobywania gruntu, a następnie przystąpi do budowy konstrukcji tunelu. Termin zakończenia prac prowadzonych w kolejowej części przejścia podziemnego, przewidziano w grudniu 2024 r. Warszawa Zachodnia zapewni
PRZECZYTAJanych torów do obsługi pociągów towarowych, które zamiast lokomotyw spalinowych będą mogły być prowadzone lokomotywami elektrycznymi. W ramach inwestycji w Olsztynie powstała nowa nastawnia z nowoczesnymi
PRZECZYTAJLublinem a Łukowem (lk30), Zamość Starówka i Zamość Wschód (lk72). Prace budowlane i remontowe prowadzimy na przystanku Chełm Miasto (lk7). Wartość Programu Przystankowego w woj. lubelskim to ponad 58
PRZECZYTAJS.A. Zarząd PKP CARGO S.A. mając na uwadze dobro pracowników zagrożonych zwolnieniami cały czas prowadzi rozmowy z podmiotami, które mogłyby być pracodawcą dla zwalnianych pracowników. – Wszelkie działania
PRZECZYTAJróżnych środków transportu – kolejowego i autobusowego. Tę część prac zrealizowano w ramach projektu prowadzonego wspólnie z Miastem Chojnice pn. „Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami
PRZECZYTAJwa na skrzyżowaniach torów z drogami w regionie. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. prowadzona jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – Etap VII ”, który podzielono
PRZECZYTAJoraz linią nr 29 Tłuszcz – Ostrołęka. Celem przygotowania studium jest m.in. poprawienie warunków prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich i towarowych, dostosowanie infrastruktury kolejowej do rzeczywistych
PRZECZYTAJZmiana rozkładu pozwala jednocześnie na uruchamianie połączeń pasażerskich, transport towarów oraz prowadzenie prac inwestycyjnych i utrzymaniowych na kolei, które poprawiają komfort, dostępność i bezpieczeństwo
PRZECZYTAJuzyskało zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Inwestycja w Wesołej realizowana jest w ramach prowadzonego przez PLK SA projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap
PRZECZYTAJtorowej – z jednoczesnym usuwaniem zużytych elementów i układaniem nowych, co znacząco skraca czas prowadzenia robót torowych. Zastosowanie tej technologii pozwala ograniczyć wpływ prac utrzymaniowych na bieżący
PRZECZYTAJ