Wyniki wyszukiwania
zajął się wyburzeniem i poszerzeniem środkowej części obiektu. Te roboty zostały już zakończone. Teraz robotnicy muszą zamontować tory na nowej części wiaduktu, by tam poprowadzić ruch pociągów. Gdy tory
PRZECZYTAJzapewnią bezpośredni wjazd na peron. Dodatkowo komunikację na przystanku ułatwią schody ruchome. Teraz wykonywane są ich betonowe fundamenty. Budowana jest także droga dojazdowa do przystanku, która połączy
PRZECZYTAJSOK skuteczniej chroni w nocy
22.11.2016
możliwość cyfrowego zapisu wideo. - Obserwacja terenu kolejowego w nocy jest szczególnie trudna. Teraz noktowizory umożliwiają nam stały podgląd ważnych miejsc np. urządzeń sterowania ruchem. Osoby na
PRZECZYTAJprzejściem tunelowym. Na jeleniogórskiej stacji pozostały jeszcze do przebudowy perony nr 1 i nr 2. Teraz tam będą toczyły się prace. Zakończenie zaplanowano do 30 listopada br. Koszt przebudowy wynosi 24
PRZECZYTAJmodernizację trzech obiektów inżynieryjnych zlokalizowanych na tym odcinku. Wykonawca modernizuje teraz drugi z torów. Ponadto, w czerwcu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokonały odbiorów końcowych ośmiu
PRZECZYTAJrozpoznać, gdzie znajduje się krawędź peronu. Najbardziej intensywne prace torowe koncentrują się teraz na stacji w Radomsku, na odcinku Rudniki – Częstochowa i w Gorzkowicach. W Piotrkowie Trybunalskim
PRZECZYTAJłącznie 38 nowych peronów. Obecnie istniejące perony wyspowe zostaną zastąpione zewnętrznymi. Już teraz roboty budowlane trwają na 11 obiektach m.in. w miejscowościach Chrzęstne, Urle i Barchów. Wszystkie
PRZECZYTAJi często ulegał awariom, na Warszawie Zachodniej – podróżni mogli liczyć tylko na stare megafony. Teraz to się zmieni. W ramach ogłoszonego zamówienia PLK wyposaży obie stacje (wraz z przystankiem Warszawa
PRZECZYTAJJakie będą linie kolejowe Opolszczyzny?
20.01.2011
Linie Kolejowe S.A. środki, pozwalają na pokrycie tylko 20 % potrzeb utrzymania i naprawy torów. Teraz jest dobra pora, aby wiedząc co nas czeka do 2013 r., rozważyć ujęcie w kolejnym Regionalnym Programie
PRZECZYTAJRzeszów rozwieszono sieć trakcyjną. Wcześniej przygotowano konstrukcje, m.in. , 1300 stalowych słupów. Teraz prace obejmują przygotowanie sieci do załączenia napięcia. By zapewnić rozkładowe kursowanie pociągów
PRZECZYTAJ