Wyniki wyszukiwania
Góra Sobieszów. Obiekty znajdują się na 13 km odcinku linii w obrębie miasta. Ich gęstość sprzyja rozwojowi systemu kolei aglomeracyjnej. Nowe przystanki będą miały perony o długości 150 m. Standardowa wysokość
PRZECZYTAJdojadą do CPK w czasie poniżej 2 godzin – mówi Tomasz Gontarz, pełnomocnik wojewody lubelskiego ds. rozwoju infrastruktury kolejowej w woj. lubelskim . Obok prac przy infrastrukturze pasażerskiej, na dęblińskiej
PRZECZYTAJodcinku Zawiercie – Psary Europejskiego Systemu Sterowania Ruchem Kolejowym (ETCS). Kolejny rozdział rozwoju kolei w Polsce dokonał się 3 października 2011 r. Zarząd PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przyjął
PRZECZYTAJginter@plk-sa.pl Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
PRZECZYTAJIntensyfikacja prac to jedyne wyjście na poprawę infrastruktury, w sytuacji gdy od ponad 20 lat na jej rozwój i utrzymanie przeznaczano zbyt mało pieniędzy. Wymieniamy obecnie urządzenia nawet z XIX wieku. PLK
PRZECZYTAJginter@plk-sa.pl Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
PRZECZYTAJmiejscowości położonych w sąsiedztwie modernizowanych linii kolejowych. Pozwoli także na zrównoważony rozwój obszarów miejskich i wiejskich, umożliwi wyprowadzenie uciążliwego przemysłu i usług na obszary
PRZECZYTAJznacząco zwiększają dostęp transportu kolejowego do portów morskich Gdańska i Gdyni, co sprzyja rozwojowi gospodarki. Obsługę większej ilości ładunków zapewnią dłuższe, nawet 750-metrowe pociągi. Dzięki
PRZECZYTAJto jedna z inwestycji Krajowego Programu Kolejowego, które są też najlepszą receptą na utrzymanie rozwoju gospodarki. Po modernizacji stacja stanie się hubem komunikacyjnym dla stolicy, łączącym transport
PRZECZYTAJznaleźć na stronie www.bezpieczny-przejazd.pl Dodatkowe możliwości kolei – szerszy zakres prac Plany rozwoju kolei – budowy drugiego toru na odcinku Wrocław - Kobierzyce oraz reaktywacji linii z Kobierzyc w
PRZECZYTAJ