Wyniki wyszukiwania
podróży. Dogodny dostęp wszystkim pasażerom, także mającym trudności z poruszaniem się, umożliwi pochylnia. Ułatwieniem dla osób niewidomych będzie wypukła faktura i ścieżki naprowadzające na antypoślizgowej
PRZECZYTAJNad torami powinien przejść w maju. Ostatecznie zostanie umocowany na 10 filarach. Kładka wraz pochylniami będzie miała długości 432 metrów. Warszawa Zachodnia - podróżujemy koleją obok budowy kładki i
PRZECZYTAJoraz tablice informacyjne z rozkładami jazdy. Osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się, pochylnia oraz ścieżki dotykowe, pola uwagi i pasy ostrzegawcze ułatwią komunikację. W grudniu, Rzeszów Zachodni
PRZECZYTAJpasażerskiej. W Stargardzie, Reptowie, Szczecinie Zdunowie zostanie wybudowane przejście pod torami z pochylniami dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. - Konsekwentnie realizujemy kolejne etapy m
PRZECZYTAJwiaty, elementy małej architektury, nowe oświetlenie, system informacji głosowej. Dzięki specjalnym pochylniom obiekty będą przyjazne osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Poza pracami moder
PRZECZYTAJosób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na perony łatwiej można się dostać m.in. dzięki pochylniom i windom. Szybsze podróże po nowych torach i wyremontowanych mostach Efektem prac są także atr
PRZECZYTAJnowe oświetlenie, system nagłaśniający oraz wiaty i elementy małej architektury. Dzięki specjalnym pochylniom obiekty będą bardziej przyjazne osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wsiadanie
PRZECZYTAJkolei mieszkańcom osiedli Radogoszcz Wschód i Sitowie. Dojście na peron ułatwią nowe chodniki oraz pochylnia. Będą także miejsca parkingowe dla samochodów. Na przystanku Łódź Retkinia , zaplanowano windy i
PRZECZYTAJfunkcjonalne oświetlenie. Wszyscy pasażerowie, również osoby o ograniczonej mobilności, m.in. dzięki pochylniom będą wygodnie korzystać z dostępu do pociągów. Na przystankach przewidziane zostały także stojaki
PRZECZYTAJprowadzące, miejsca newralgiczne będą opisane językiem Braille’a. Wejście na peron nr 1 ułatwi pochylnia a na peron nr 2 winda. Wygodne przejście pod torami zastąpi dotychczasową kładkę. Kutno Będą 4 nowe
PRZECZYTAJ