Wyniki wyszukiwania
Białymstokiem a Łapami. W kolejnych miesiącach będą oddawane do użytku nowe perony i wiadukty. W połowie roku zaplanowano otwarcie przystanku Białystok Zielone Wzgórza. W drugim półroczu gotowe będą mosty
PRZECZYTAJdrogę m.in. w stronę Jeziora Kierskiego Małego. Zakończyły się zasadnicze prace przy budowie. W połowie lutego – po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie – tunel zostanie udostępniony mieszkańcom. – Inwestycje
PRZECZYTAJPasażerowie w Głownie i Strykowie na linii Łódź - Łowicz, w połowie roku będą mogli nowymi kładkami przejść do pociągów. Przygotowane zostały już konstrukcje obiektów. Wybudowano schody oraz szyby windowe
PRZECZYTAJkonstrukcji. Podobnie wygląda sytuacja przy budowie wiaduktu kolejowego nad ul. Towarową . Gotowa jest połowa obiektu i układany jest nowy tor. Kontunuowanie będą prace przy drogach dojazdowych. Zaplanowane
PRZECZYTAJwy w ciągu ul. Polnej i ul. Kwiatowej. Inwestycja o wartości blisko 32 mln zł będzie gotowa w I połowie 2023 r. W Pruszkowie 292-metrowy wiadukt drogowy nad liniami Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki [...] dojazdach do wiaduktu. Koszt inwestycji to ok. 22 mln zł netto. Inwestycja zaplanowana jest do II połowy 2023 r. Skrzyżowania w Legionowie i Pruszkowie realizowane są ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa [...] unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycja będzie gotowa w II połowie 2023 r. Dzięki inwestycjom PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Sulejówku powstanie jeszcze jedna b
PRZECZYTAJpowstanie w pobliżu skrzyżowania z ul. Południową i drogą krajową nr 55. Zakończenie prac planuje się w połowie 2024 r. Przystanek Grudziądz Centrum (linia kolejowa nr 208 Działdowo – Chojnice) zwiększy dostęp
PRZECZYTAJbezpieczeństwa. Uruchomienie wszystkich urządzeń systemu sterowania w LCS w Kutnie nastąpi w drugiej połowie 2023 roku. Modernizacja trasy Poznań – Warszawa objęła również budowę centrów sterowania w Łowiczu
PRZECZYTAJjest 245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJUkładana jest nowa nawierzchnia, będą montowane wiaty, ławki, oświetlenie i gabloty informacyjne. Od połowy grudnia planowane jest udostępnienie nowego peronu podróżnym. PLK wspólnie z miastem wybudowały także
PRZECZYTAJh kolejowo - drogowych reaktywowanej linii. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJ