Wyniki wyszukiwania
zapewniają lepsze prezentowanie informacji w podróżach ze zmodernizowanych peronów. Wyświetlacze montowane są przy każdej z krawędzi peronu. Infokioski z rozkładem jazdy oraz ekrany instalowane są na środku
PRZECZYTAJjest w dzień i w nocy. Ekrany są odpowiednio podświetlone i przystosowane dla osób słabowidzących. Montowane na peronach urządzenia są przygotowane do pracy w temperaturze od -35 do +55 ⁰C. Infokioski mogą
PRZECZYTAJZabudowujemy nowe rozjazdy, które umożliwiają zmianę toru, w Koziegłowach i na Piątkowie. Sukcesywnie montujemy urządzenia sterowania ruchem. Do prac wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt, m.in. podbijarki i
PRZECZYTAJSpecjalna maszyna PUN, czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała 10 kilometrów starego toru między stacjami Zamość Szopinek a Hrubieszowem i w jego miejscu ułożyła nowe podk
PRZECZYTAJwsiadanie i wysiadanie z pociągu. Wieczorem jasne oświetlenie zapewnia bezpieczny dostęp do wagonów. Montowana jest wiata oraz ławki. W gablotach są informacje i rozkłady jazdy. Przed dworcem w miejscu torowiska [...] pracują maszyny . Na specjalnie przygotowanym terenie ustawiane są ścianki peronu. Stopniowo będą montowane kolejne elementy nawierzchni, oświetlenie i ławki. Ułożony zostanie tor. Równocześnie wykonawca [...] cięższych składów. Na wiadukcie kolejowym nad ul. Diamentową oraz moście kolejowym nad Bystrzycą montowane są kolejne elementy przepraw. Na wiadukcie nad ul. Droga Męczenników Majdanka szykowane jest miejsce
PRZECZYTAJposzczególne wagony. Ułatwi to podróżnym korzystanie z pociągów. Od końca czerwca na stacji sukcesywnie montowane są nowe oznaczenia z docelową numeracją. Ustawionych zostanie ponad 300 tablic m.in. z numerami
PRZECZYTAJpodróże, ale także wzrost poziomu bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Równolegle z budową nowych torów montowane są nowoczesne systemy sterowania, które zapewniają m.in. sprawny przejazd większej liczby pociągów
PRZECZYTAJkonstrukcja nowej części przejścia podziemnego. W tunelu kończą się prace. Układane są granitowe płyty, montowane jest oświetlenie. Dłuższe o ponad 200 m przejście prowadzi pod stacją z nowego peronu. Będzie dogodne
PRZECZYTAJłącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Obecnie, przy pomocy ciężkiego sprzętu, montowane są ważące po kilkaset kilogramów podpory, które będą podtrzymywały nowoczesny łącznik. Postępują
PRZECZYTAJZarządca infrastruktury montuje na peronach windy, ruchome schody, pochylnie i podjazdy, np. na stacji w Gliwicach i Jeleniej Górze, na nowych przystankach w Krakowie. Na peronach montowane są antypoślizgowe
PRZECZYTAJ