Wyniki wyszukiwania
Wcześniej dojście do peronów zajmowało znacznie więcej czasu, teraz w kilka minut pasażerowie są na miejscu, na stacji kolejowej – mówi Piotr Wyborski, prezes Polskich Linii Kolejowych. Podróżni korzystający
PRZECZYTAJKolej coraz lepsza na Opolszczyźnie
02.01.2025
komunikacja drogowa w Opolu, m.in. dzięki przebudowanemu wiaduktowi na ul. Powstańców Śląskich. W miejscu jednokierunkowej, wąskiej ulicy powstała dwupasmowa droga z chodnikiem. Kilkanaście pociągów dziennie
PRZECZYTAJrogatki znajdują się w pozycji pionowej. Znak „STOP” oznacza konieczność zatrzymania się w wyznaczonym miejscu. Na przejazd można wjechać tylko wtedy, gdy zapewniony jest zjazd z przejazdu – wolne miejsce. Zbliżając
PRZECZYTAJtakże przystanek Ełk Szyba Wschód – zbudowaliśmy tutaj dwa nowe dwustumetrowe perony. Tuż obok, w miejscu dawnego przejazdu kolejowo-drogowego w ul. Kolejowej, powstał wiadukt dla pociągów. Kierowcy bezpiecznie
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego. W pierwszej kolejności wyburzony zostanie jeden segment przejścia. W jego miejscu będzie wybudowany nowy segment umożliwiający montaż windy i schodów na nowy peron nr 3. Budowa dojścia
PRZECZYTAJkolejowym. Tory na odcinku Limanowa – Klęczany, na długości ok. 8 km - zostaną poprowadzone w nowym miejscu. Dla sprawnego i bezpiecznego ruchu pociągów, zaprojektowano budowę nowych obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJinwestycji przekraczanie torów jest bezpieczniejsze i wygodniejsze. Pieszo-rowerowy trakt powstał w miejscu przejazdu i łączy przylegające do linii części miasta. W Dąbrowie Górniczej Gołonóg wybudowano nowy
PRZECZYTAJin. trzy łuki o różnej wielkości. Skrajne łuki mostu nad ul. Podgórską i Zabłocie już są na swoim miejscu. Na bulwarach przygotowywane są docelowe konstrukcje podpór mostu, które zastąpią stojące w rzece
PRZECZYTAJIreneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Przystanek Warszawa Młynów (w miejscu dawnego przystanku Koło) stanie się dogodnym węzłem przesiadkowym leczącym metro i kolej. Zwiększą
PRZECZYTAJwysokości 12 m. Most waży 3000 ton. Jeszcze w marcu rozpocznie się rozbiórka starego obiektu, a w jego miejscu powstanie nowa konstrukcja. Nowe mosty na Bugu umożliwią przejazdy większej liczby pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJ