• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 8.30. Rezultatów: 401, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-maszyny-tbm-w-lodzi-kolejny-etap-prac-by-kolej-zapewniala-lepsze-podroze-4774

Dwie maszyny TBM w Łodzi, kolejny etap prac, by kolej zapewniała lepsze podróże

24.06.2020

W Łodzi są dwie maszyny do drżenia tuneli. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok.4,5 km. Transportem rzecznym oraz drogowym dojechały w czerwcu wszystkie [...] zachodnim a wschodnim. Docelowo komora dla dużej maszyny TBM będzie miała 26,5 m głębokości oraz do 30 m szerokości. Przy komorze startowej dla mniejszego TBM w rejonie ul. Długosza prace obejmują m.in [...] km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-zdunskiej-woli-nowym-przejsciem-bezpiecznie-na-perony-i-przez-miasto-4381

W Zduńskiej Woli nowym przejściem bezpiecznie na perony i przez miasto

01.10.2019

Zmodernizowany układ torowy zapewni sprawny ruch pociągów pasażerskich i towarowych. Prawie na całej 8 km trasie z Pabianic do Lublinka przygotowano jeden tor. W październiku rozpocznie się montaż sieci [...] przeniosą się na drugi tor. Wzrost poziomu bezpieczeństwa i lepszą komunikację drogową zapewni remont 8 przejazdów kolejowo-drogowych, w tym m.in. na ul. Torowej i Wspólnej w Pabianicach. Na odcinku Dobroń [...] mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 22 473 30 02 T. + 48 668 679 414

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-podlaskim-2719

Bezpieczniej na przejazdach kolejowych w województwie podlaskim

04.02.2015

województwie podlaskim około 8 milionów zł. Koszt prac związanych z modernizacją przejazdów na linii Rail Baltica, między Białymstokiem a granicą z województwem mazowieckim, sięgnie 30 milionów złotych. Bezp [...] W 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizują 8 przejazdów kolejowo – drogowych w województwie podlaskim. Wyeksploatowane urządzenia zostaną zastąpione nowoczesną sygnalizacją lub rogatkami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wizyta-ministra-w-krakowie-134

Wizyta Ministra w Krakowie

04.08.2006

Oddział; poinformował też o stanie infrastruktury kolejowej, wskazując na wiek nawierzchni kolejowej (71,8 % nawierzchni ma powyżej 20 lat). Zastępca Naczelnego Dyrektora Oddziału – Józefa Majerczak przedstawiła [...] aktualnie realizowanych inwestycji ze środków : ISPA (których znaczna cześć prowadzona jest na linii Nr 8 Warszawa – Kraków i linii Nr 91 Kraków – Medyka), ze środków własnych Spółki i z budżetu Państwa. Informując [...] Żmuda przedstawił wniosek o ujęcie odcinków linii z terenu IR Kraków, leżących w ciągu korytarza E30 - w projektach inwestycyjnych, współfinansowanych z funduszy unijnych w latach 2007-2013 (a nie po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-plk-georadary-podniosa-jakosc-realizowanych-inwestycji-4357

W PLK georadary podniosą jakość realizowanych inwestycji

10.09.2019

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za ponad 1,8 mln zł. na zakup 4 georadarów wraz ze sprzętem pomocniczym. Urządzenia będą wyposażone m.in. w wózki ręczne, które umożliwią szybkie przemieszczanie [...] mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 22 473 30 02

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiertnice-wspomoga-przygotowanie-inwestycji-kolejowych-4124

Nowe wiertnice wspomogą przygotowanie inwestycji kolejowych

05.03.2019

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A podpisały 28 lutego 2019 r. umowę za 1,8 mln zł. na zakup dwóch wiertnic geologicznych. Pojazdy na gąsienicach będą wyposażone m.in. w wiertła pracujące do 20 metrów, miernik [...] Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 22 473 30 02

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-1371

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

18.07.2011

oraz wykonanie robót budowlanych na odcinku Daleszewo Gryfińskie – Szczecin Podjuchy o długości 5,8 km toru. Na modernizowanym odcinku zostanie wymieniona nawierzchnia oraz dwa rozjazdy na stacji Szczecin [...] wykonawcy Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen Mirosław Okniański – pełnomocnik. Termin realizacji: 30 listopada 2011r. Linia Nr 273 Wrocław – Szczecin jest magistralą kolejową włączoną do europejskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/towary-jada-po-nowych-torach-do-portow-w-gdansku-i-gdyni-6110

Towary jadą po nowych torach do portów w Gdańsku i Gdyni

10.09.2021

rozjazdy oraz montowane elementy sieci trakcyjnej. Dotąd zabudowano ok. 30 km torów oraz 43 rozjazdy. Pociągi jeżdżą już po 8 km nowych torów z 25 rozjazdami. W torach i rozjazdach uzupełniany jest tłuczeń [...] Gdańsk Kanał Kaszubski – Gdańsk Port Północny. Długość obiektu wyniesie ponad 100 metrów, a szerokość 8 metrów. Będzie mieć dwa pasy ruchu i chodnik. Bezkolizyjne skrzyżowanie poprawi bezpieczeństwo w ruchu [...] jest sieć ciepłownicza, przebudowywana jest sieć wodociągowa, kanalizacyjna i gazowa. Gotowych jest 8 podziemnych zbiorników retencyjnych, kolejne dwa są w budowie. W nowo wybudowanych budynkach Lokalnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-pol-miliarda-zl-na-szybsze-i-komfortowe-podroze-po-warmii-i-mazurach-3267

Ponad pół miliarda zł na szybsze i komfortowe podróże po Warmii i Mazurach

31.12.2016

kim. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w 2016 r. ogłosiły przetargi na kwotę 27 mld zł, w tym na 7 z 8 projektów z istotnego dla kraju Programu Operacyjnego Polska Wschodnia o wartości 1,7 mld zł. – mówi [...] kolejowej. Na odcinku między Ełkiem a Szczytnem zlikwidowane będzie m.in. ograniczenie prędkości do 30 km/h, a pociągi pasażerskie pojadą tam z prędkością maksymalną 120 km/h. Poprawią się warunki do przewozu [...] planowane jest na koniec 2017 roku, a zakończenie w 2020 roku. Program Operacyjny Polska Wschodnia 8 projektów na kwotę 2,1 mld zł Poprawa dostępności kolei we wschodnich województwach Sprawniejszy transport

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-nad-nysa-luzycka-2203

Szybciej przez kolejowy most nad Nysą Łużycką

04.02.2014

kamienne oraz 30 przęseł łukowych, opartych na 27 kamiennych i 2 betonowych filarach. Poszczególne przęsła i sekcje oddzielone są masywnymi filarami o szerokości od 1,90 m do 6,90 m i wysokości do 30 m. Największą [...] jest w ciągu komunikacyjnym leżącym w III Paneuropejskim korytarzu transportowym (ciąg kolejowy E 30). Obecnie kursują tędy pociągi z Wrocławia do Drezna. Prace rozpoczęły się we wrześniu 2012 r. Pierwszy [...] styczniu br. Zakończenie projektu przewidziano w czerwcu. Realizacja projektu kosztowała prawie 27,8 mln. zł (brutto). Zakończenie prac na moście w Zgorzelcu jest istotne dla rozpoczęcia modernizacji na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 401.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook