• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-krakowie-pojedziemy-pod-torami-4198

W Krakowie pojedziemy pod torami

25.04.2019

inwestycji to w sumie ok. 2 mld zł. Po zakończeniu prac i uzyskaniu odpowiednich certyfikatów pociągi pasażerskie na tej trasie przyspieszą do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii [...] dwóch pasach ruchu, po 3,5 m każdy. Piesi przejdą dwoma oświetlonymi chodnikami o szerokości 2 m. Chodniki są ok. 2 m wyżej niż jezdnia, co ułatwi przechodzenie na drugą stronę torów i znacznie poprawi be

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-mydlniki-nowy-peron-i-nowe-tory-do-krakowa-3707

Kraków Mydlniki nowy peron i nowe tory do Krakowa

20.04.2018

podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży do ok. 1 godz. Prace modernizacyjne zakończą się w 2020 roku. Szacowana wartość projektu opiewa na ok. 2 mld zł. Kontakt dla mediów: Piotr [...] Odcinek Kraków Główny Towarowy - Kraków Mydlniki, to najkrótsza, 5 km część modernizowanej linii między stolicami Śląska i Małopolski. Jednak to inwestycja bardzo wymagająca pod względem zakresu, złożoności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-pelnienie-nadzoru-nad-modernizacja-linii-krakow-rzeszow-podpisana-1415

Umowa na pełnienie nadzoru nad modernizacją linii Kraków – Rzeszów podpisana

01.09.2011

pasażerskich wzrośnie do 160 km/h, dzięki czemu czas przejazdu na odcinku Kraków – Rzeszów skróci się o 71 minut. Prędkość pociągów towarowych wzrośnie natomiast do 120 km/h. Prace modernizacyjne, zaplanowane [...] ujętych w decyzjach środowiskowych - około 44 szt., budowę około 58 km ekranów akustycznych, modernizacje układu torowego na długości 138,7 km, wraz z siecią trakcyjna i urządzeniami sterowania ruchem, przebudowę [...] Rzeszów. Łączna długość modernizowanego odcinka od Krakowa (Podłęża) do Rzeszowa Zachodniego wynosi 138,7 km. Dzięki prowadzonej modernizacji wzrośnie nie tylko jakość połączeń i komfort pasażerów, ale również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lublin-najwiekszy-projekt-kpk-rozpoczety-3389

Warszawa – Lublin, największy projekt KPK rozpoczęty

29.05.2017

– szybki tor W ramach prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 km/h. Budowa drugiego toru między Otwockiem a Pilawą zdecydowanie zwiększy możliwości [...] niemal 1,7 mld zł. W najbliższych dniach podpisana będzie trzecia umowa Pilawa – Otwock o wartości 479,2 mln zł. W podpisaniu umowy uczestniczyli: Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury i budownictwa, Krzysztof [...] skróci czas podróży. Przejazd najszybszym pociągiem między Warszawą a Lublinem z prędkością do 160 km/h, po zakończeniu modernizacji całego odcinka od Warszawy do Lublina, zajmie 1,5 h. Będzie można uruchomić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-odcinka-opole-kedzierzyn-kozle-ma-zapewniony-nadzor-3629

Modernizacja odcinka Opole – Kędzierzyn Koźle ma zapewniony nadzór

19.02.2018

odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie” w zakresie linii nr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz linii nr 132 od km 94,281 do km 101,100 wynosi 628,5 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych CEF ( [...] sprawniejszych przejazd pociągów. Linia zostanie przystosowana do ruchu pociągów z prędkością do 160 km/h. Zwiększy się komfort odprawy podróżnych. Na 10 stacjach i przystankach 20 przebudowanych peronów [...] zakładają dobudowanie nowej konstrukcji mostowej. Każdy z dwóch torów będzie na osobnym moście (obecnie 2 tory są jednym). Projektowanie przewidziano do lipca 2019. Podpisane dotychczas umowy 21.09.2017 r.:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/peron-w-koscianie-z-nowymi-wiatami-4168

Peron w Kościanie z nowymi wiatami

03.04.2019

dolnośląskiego o ok. 20 minut. Prędkość pociągów pasażerskich zostanie zwiększona do 160 km/h, a towarowych do 120 km/h. Modernizacja peronów i przejść podziemnych oraz budowa wiaduktów zwiększy bezpieczeństwo [...] Szklane zadaszenie na peronie nr 2 w Kościanie podtrzymują stalowe podpory. Dla podróżnych stanęły dwie 80 m wiaty. Dostępna jest już jedna część platformy. Trwa wykończenie drugiej. Wkrótce zacznie się [...] widać też w Lesznie . Odbudowywana jest już konstrukcja peronu nr 1, trwają prace na części peronu nr 2. Podróżni korzystają już z jednej krawędzi platformy. Wykonawca kończy budowę konstrukcji przejścia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolo-pasazerowie-wyjada-z-nowych-peronow-4152

Koło – pasażerowie wyjadą z nowych peronów

22.03.2019

Tunel prowadzący z peronu nr 1 na peron nr 2 zastąpi zdemontowaną kładkę dla pieszych. Wykonano już główne segmenty przejścia i skończono budowę schodów na peron nr 2. Nowe tory na stacji Koło Na stacji Koło [...] zakończeniu wszystkich prac pociągi przejadą z prędkością 160 km/h. Pozwoli to na osiągnięcie czasu przejazdu z Poznania do Warszawy na poziomie ok. 2:20. Realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt [...] poruszanie się osobom niewidomym i niedowidzącym. Dla podróżnych o ograniczonej mobilności na peronie nr 2 zostanie zamontowana winda. Przy peronie nr 1 będzie pochylnia. Prace przy przebudowie obu peronów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubuskie-krotsza-podroz-pociagiem-z-rzepina-do-kostrzyna-3552

Lubuskie. Krótsza podróż pociągiem z Rzepina do Kostrzyna

29.11.2017

Roboty zostaną zakończone w III kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. Przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Stefana Batorego w Zielonej Górze, z wygodniejszym [...] Polskich Linii Kolejowych S.A. Bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże Prace obejmują wymianę około 38 km toru. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wymiana rozjazdów [...] Poprawę warunków, szczególnie dla ruchu towarowego, przyniosą prace na 27 obiektach inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktach i moście. Dostosowanie ich do większych obciążeń zapewni sprawny przewóz cięższych ładunków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-zgierzu-i-lodzi-zabiencu-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-i-przejsc-podziemnych-z-windami-5915

W Zgierzu i Łodzi Żabieńcu podróżni korzystają z nowych peronów i przejść podziemnych z windami

14.07.2021

przyspieszą z 90 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Zadanie pn. „Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na liniach kolejowych nr 15, 16 na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz od km 56,773 do [...] do km 66,664 linii kolejowej nr 15 i od km 12,980 do km 14,204 linii kolejowej nr 16” zostanie zrealizowane do końca III kwartału 2021 roku. Wartość to 219 225 163,91 mln zł netto. Inwestycja jest finansowana [...] monitoring. Taki sam standard posiada przejście podziemne na stacji Łódź Żabieniec, w którym uruchomiono 2 windy. Na stacji Zgierz podróżni mają do dyspozycji trzy perony, na Łodzi Żabieńcu – dwa , które zapewniają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pasazerowie-miedzy-krasnikiem-a-zaklikowem-korzystaja-z-nowych-peronow-4164

Pasażerowie między Kraśnikiem a Zaklikowem korzystają z nowych peronów

30.03.2019

wanych stacjach i przystankach. Sprawny przejazd na odcinku Kraśnik – Zaklików to efekt wymiany 35 km toru oraz 16 nowych rozjazdów. Dla planowanej elektryfikacji, posadowiono już ponad 600 słupów sieci [...] Więcej informacji o projekcie za 367 mln zł na stronie http://www.plk-polskawschodnia.pl/linia-68-2/mapa/ . Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook