• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 24,6. Rezultatów: 174, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wraca-na-warmie-i-mazury-konsultacje-krajowego-programu-kolejowego-3136

Kolej wraca na Warmię i Mazury - konsultacje Krajowego Programu Kolejowego

26.07.2016

i elektryfikacji trasy z Olsztyna do Ełku, przez Korsze pojedziemy o prawie 40 min krócej (jest 2h 24 min będzie ok. 1h 47 min). O około 1h 22 min skróci się podróż w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk (z [...] Korsze o ok. 5 min z obecnych 48 min do ok. 43 min ; w relacji Olsztyn - Korsze – Ełk o ok. 37 min z 2h 24 min do ok. 1h 47 min ; w relacji Działdowo – Olsztyn o ok. 16 min z 1h 17 min do ok. 1h 01 min ; w [...] Centr.– Olsztyn Główny o ok. 16 min z 2h 28 min do ok. 2h 12 min ; w relacji Iława – Olsztyn o ok. 6 min z obecnych 50 min do ok. 44 min ; w relacji Szczytno – Ełk o ok. 1h 22 min z 2h 54 min do ok. 1h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-stacja-przyjazna-podroznym-3103

Łódź Fabryczna – stacja przyjazna podróżnym

27.06.2016

osoby niepełnosprawne i niewidome. Wygodne poruszanie się pomiędzy trzema poziomami obiektu zapewnią 24 schody ruchome oraz 14 wind – wszystkie są opisane alfabetem Braille'a. Dodatkowo system prowadnic [...] Całkowita powierzchnia płyty w obszarze stacji i parkingu będzie miała ok. 65 tys. metrów kwadratowych, to 6 pełnowymiarowych boisk piłkarskich. Trzypoziomowy dworzec będzie kluczowym elementem Nowego Centrum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-wodzislawia-slaskiego-do-chalupek-2994

Pociągiem z Wodzisławia Śląskiego do Chałupek

18.01.2016

Rozkład jazdy na odcinku Rybnik – Chałupki zakłada 6 par pociągów w dni robocze i 4 pary w dni wolne od pracy. Priorytetem przy konstruowaniu rozkładu jazdy pociągów był możliwie dogodny dojazd do Katowic [...] Inwestycja w liczbach: 30 km zrewitalizowanej linii kolejowej 13 nowych peronów 43 wymienione rozjazdy 24 zmodernizowane przejazdy kolejowo-drogowe 69,8 km szyn 54,5 tys. podkładów Projekt „Polepszenie jakości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-nowych-przystankow-kolej-blizej-pasazera-2948

12 nowych przystanków – kolej bliżej pasażera

03.12.2015

Wrocławia Głównego w kierunku Rawicza (i z powrotem) – w ciągu doby to 24 pociągi. Koszt budowy nowego przystanku wyniósł ponad 6 mln zł. W Małopolsce pasażerowie od września korzystają z trzech nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-z-rybnika-do-chalupek-2943

W 40 minut z Rybnika do Chałupek

30.11.2015

będą kursować do Chałupek, a wybrane do Bohumina. Rozkład jazdy na odcinku Rybnik – Chałupki zakłada 6 par pociągów w dni robocze i 4 pary w dni wolne od pracy. Priorytetem przy konstruowaniu rozkładu jazdy [...] kolejowym. Ku końcowi ma się montaż nowoczesnych urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na 24 zmodernizowanych przejazdach kolejowo-drogowych. Dodatkowo zrewitalizowano 30 km linii kolejowych oraz [...] Liczby inwestycji: 30 km zrewitalizowanej linii kolejowej 13 nowych peronów 43 wymienione rozjazdy 24 zmodernizowane przejazdy kolejowo-drogowe 3014 ścianek peronowych 4138 m 2 kostki brukowej 124 tyś

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-rozanka-nowy-przystanek-na-kolejowej-mapie-wroclawia-2918

Wrocław Różanka – nowy przystanek na kolejowej mapie Wrocławia

27.10.2015

wszystkie lokalne pociągi z Wrocławia Gł. w kierunku Rawicza (i z powrotem) - w ciągu doby będą to 24 pociągi. Ze względu na położenie, przystanek stanowić będzie duże ułatwienie przy dojeździe na Cmentarz [...] linii E 59 Wrocław – Poznań. Koszt budowy nowego przystanku, łącznie z trasami dojścia wyniósł ponad 6 mln zł. Inwestycja została zrealizowana w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zbliza-slask-i-wielkopolske-2773

Kolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę

14.04.2015

skróci się z ok. 6 do 4,5 godziny. Liczby rewitalizacji: 408,467 mln zł to planowany całkowity koszt projektu 138 km wymienianych torów 77 wymienianych rozjazdów 43 remontowane przejazdy 24 remontowane wiadukty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-radom-zgodnie-z-planem-prace-trwaja-24-godziny-na-dobe-2757

Modernizacja stacji Radom zgodnie z planem, prace trwają 24 godziny na dobę

25.03.2015

. Prace przez 24 godziny na dobę Wykonawca pracujący na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. dysponuje 50 maszynami budowlanymi – każdego dnia na stacji pracuje m.in. 8 koparek, 6 koparko – ładowarek [...] słupy podtrzymujące sieć trakcyjną. Na placu budowy zatrudnionych jest 100 osób, które pracują przez 24 godziny na dobę. W dzień prowadzone są prace konstrukcyjne, a w nocy wykonywane są zadania związane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-katowice-gliwice-2713

Szybciej na trasie Katowice - Gliwice

28.01.2015

liczbach: - 14 km torów, - 2 perony, - 1 przejazd kolejowo-drogowy, - 17 obiektów inżynieryjnych, - 6 rozjazdów, - 24 urządzenia elektrycznego ogrzewania rozjazdów. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zl-na-modernizacje-sieci-kolejowej-na-slasku-2630

4 mld zł na modernizację sieci kolejowej na Śląsku

19.09.2014

u wszystkich robót w 2015 r. czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Szybszy transport towarów Inwestycje PKP Polskich Linii Kolejowych [...] podróży. Inwestycja pozwoli na podwyższenie poziomu bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych. Na 24 przejazdach oprócz remontu nawierzchni i montażu nowego oświetlenia zaplanowano instalację urządzeń

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 174.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook