• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 13,6. Rezultatów: 268, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-krakowie-pociagiem-bezposrednio-do-skawiny-zakopanego-i-oswiecimia-3008

Nowa kolej w Krakowie: pociągiem bezpośrednio do Skawiny, Zakopanego i Oświęcimia

17.02.2016

związane z budową wiaduktu kolejowego w ciągu linii kolejowej Kraków Główny – Medyka (nr 91). Planowo od 13 marca pociągi będą już kursować po części wybudowanego obiektu i nowym torze. Tego samego dnia zamknięty [...] się prace przy jego wydłużeniu. Drugi z nowych przystanków budowany będzie w dzielnicy Krzemionki. Na 13 marca zaplanowano wyłączenie z eksploatacji peronu przy torze nr 1 na przystanku Kraków Krzemionki [...] nawet 15 metrów. Aktualnie trwają prace przy 9 podporach – cztery z nich osiągnęły już wysokość ok. 6 metrów, przy pięciu toczą się prace fundamentowe. Łącznica przebiegać będzie w rejonie skrzyżowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-perony-tunel-i-ruchome-schody-stacja-bialystok-w-nowej-odslonie-10110

Cztery perony, tunel i ruchome schody – stacja Białystok w nowej odsłonie

30.09.2024

nowe perony, czyli łącznie siedem krawędzi. Największą wizualną zmianą jest zadaszenie – nad peronami 1-3 zbudowaliśmy częściowo przeszkloną wiatę, która ochroni podróżnych przed opadami. Osobny dach zyskał [...] sąsiedztwie poczty podróżni otrzymali dodatkową krawędź z peronu nr 1 w wyniku budowy nowego toru nr 6. To jednak nie koniec – poważne zmiany dotyczą też tych części stacji, które na co dzień nie są dostępne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-do-krotszych-podrozy-z-warszawy-do-radomia-3353

Coraz bliżej do krótszych podróży z Warszawy do Radomia

11.04.2017

kolejowo-drogowych. Nowe urządzenia zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa. Dodatkowo, wybudowanych zostanie 6 skrzyżowań bezkolizyjnych – wiaduktów. Nowe obiekty powstaną m.in. w Warce i Radomiu. Budowa bezkolizyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lis-i-borsuk-w-kolejowej-fotopulapce-3198

Lis i borsuk w kolejowej fotopułapce

06.10.2016

średnich zwierząt zbudowano 25 przejść. Na przykład koszt budowy 6 przejść dla średnich zwierząt na modernizowanym odcinku Tarnów – Dębica to ok. 1,3 mln zł. Małe zwierzęta mogą korzystać od ubiegłego roku z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-faza-modernizacji-stacji-brzeg-602

Kolejna faza modernizacji stacji Brzeg

31.07.2009

wymagały zawieszenia ruchu pociągów na odcinku Olszanka-Brzeg i wprowadzenia komunikacji autobusowej. 0d 13 lipca podróż nie jest przerywana, a dla obsługi podróżnych relacji Brzeg-Nysa uruchomiony został peron [...] środkową stacji (na odcinku od ul. Starobrzeskiej do ul. Małujowickiej ). W tej fazie prace obejmuje 6 torów wraz z siecią trakcyjną. Przebudowa czeka peron nr 2 m.in. wykonane będą nowe ścianki i nawierzchnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kaliska-pierwszy-nowy-peron-i-wiadukt-wschodni-w-budowie-5292

Łódź Kaliska – pierwszy nowy peron i wiadukt wschodni w budowie

05.01.2021

układanie ścianek (tzw. elki) nowego wyższego peronu nr 5. Zakończyła się rozbiórka peronów nr 4, 5 i 6. Wykonawca wzmacnia grunt pod budowę nowych obiektów. Usunięto nawierzchnię na wiadukcie wschodnim nad [...] tory i sieć trakcyjną także po wschodniej stronie stacji. Wraz z wejściem w życie nowego rozkładu, od 13 grudnia 2020 r. prace objęły także perony nr 1 i 2. Stare obiekty są rozbierane. W pierwszej kolejności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczyna-sie-budowa-nowoczesnej-warszawy-zachodniej-4809

Rozpoczyna się budowa nowoczesnej Warszawy Zachodniej

07.07.2020

inwestycji planowane jest w II połowie 2023 r. Prace na stacji realizowane są w ramach projektu POIiŚ 5.1-13 pn.: „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia", który [...] który ubiega się o dofinansowanie ze środków POIiŚ do 85% wydatków kwalifikowanych oraz projektu POIiŚ 6.1-22 pn. „Budowa trasy tramwajowej do Wilanowa wraz z zakupem taboru oraz infrastrukturą towarzyszącą”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

po warstwie, kolejnych porcji betonu na każdej z działek. Pierwsza część płyty została podzielona na 13 działek o wielkości ok. 25 x 25 m – na każdej z nich znajdzie się ok. 1000 m3 betonu. Nim został wylany [...] całkowita powierzchnia płyty w obszarze stacji i parkingu będzie miała powierzchnię ok. 65 tys. m2 (6 boisk piłkarskich). Równolegle z pracami na „Fabrycznym” rozpędzają się prace przy modernizacji stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-844

Otwarcie ofert na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

11.08.2010

Intercor Sp. z o.o., Zawiercie oferta na kwotę 15 150 000,00 PLN netto; 18 483 000,00 PLN brutto 6. Oferta nr 6: Bilfinger Berger Budownictwo S.A., Warszawa Przedsiębiorstwo „AGAT” S.A., Koluszki oferta na [...] brutto 3. Oferta nr 3: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A., Wrocław oferta na kwotę 13 432 956,00 PLN netto; 16 388 206,32 PLN brutto 4. Oferta nr 4: SKANSKA S.A., Warszawa oferta na kwotę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wykonanie-robot-budowlanych-dla-budowy-nowych-skrzyzowan-dwupoziomowych-na-obszarze-lsc-nasielsk-686

Otwarcie ofert na wykonanie robót budowlanych dla budowy nowych skrzyżowań dwupoziomowych na obszarze LSC Nasielsk

23.12.2009

11 050 537,95 euro (netto)/ 13 481 656,30 euro (brutto) Zadanie 8: - 11 023 089,04 euro (netto)/ 13 448168,63 euro (brutto) W terminie ogłoszonym przez zamawiającego wpłynęło 6 ofert: 1. Energopol Szczecin [...] INTERCOR Sp. z o.o. Zawiercie zadanie 7 7 188 768,26 euro (netto)/8770 297,28 euro (brutto) zadanie 8 6 849 467,74 euro (netto)/8 356 350,64 euro (brutto) 4. Mostostal Warszawa S.A.. zadanie 7 9 702 816,87 [...] Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim zadanie 8 11 970 214,70 euro (netto)/14 603 661,93 euro (brutto) 6. Konsorcjum: - ERBUD S.A. - Przedsiębiorstwo Robót Mostowych „Mosty Łódź” zadanie 7 9 021 713,40 euro

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 268.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook