Wyniki wyszukiwania
środków UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie robót o wartości prawie 199 mln zł brutto przewidziano w kwietniu 2014 roku. R ewitalizacja jest prowadzona w ramach projektu POIiŚ
PRZECZYTAJPierwszą umowę na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku granica IZ Bydgoszcz – Tczew, tor nr 1 podpisano 5 sierpnia 2011 roku na kwotę 34 838 520,37 PLN brutto. W imieniu firmy OHL
PRZECZYTAJych możliwościach poruszania się. Zamontowano również stojaki rowerowe. Koszt zadania wyniósł 4,5 mln zł netto ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”
PRZECZYTAJkm/h dla towarowych. Wartość robót prowadzonych w województwie kujawsko-pomorskim i pomorskim to 91 mln zł. Inwestycja realizowana jest ze środków budżetowych. Węglówka to główny ciąg wywozowy, który łączy
PRZECZYTAJpozwolą na jazdę do 160 km/h dla składów osobowych i 120 km/h dla towarowych. Wartość robót to 53,8 mln zł. Inwestycja realizowana jest ze środków budżetowych. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik
PRZECZYTAJwiadukt kolejowy przy stacji Bydgoszcz Fordon. Prace zrealizuje firma Gór-Tor Sp. z o.o. za kwotę ok. 40 mln zł netto ze środków pochodzących z Krajowego Planu Odbudowy dla projektu pn. „Likwidacja wąskich gardeł
PRZECZYTAJdotarcie do sąsiednich miejscowości. Inwestycja w Nidzie to koszt niemal 4 mln zł, a w Stawianach Pińczowskich przeszło 3 mln zł. W obydwu lokalizacjach wybudowaliśmy perony zgodnie z najnowszymi standardami [...] przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to ponad 74 mln zł. Stawiany Pińczowskie i Nida to kolejne przystanki wybudowane w województwie świętokrzyskim w ramach
PRZECZYTAJporuszania. Na stacji będą stojaki rowerowe. Łączny budżet inwestycji na trzy przystanki to 10,7 mln zł. Wykonawcą robót będzie Przedsiębiorstwo Budowalne INVEST Sp. z o.o. Planowany termin oddania do
PRZECZYTAJIIb”, współfinansowanego przez Unię Europejską z instrumentu CEF Łącząc Europę. Prace za ponad 14 mln zł netto przewidziano do wykonania w 12 miesięcy. Wykonawcą zadania jest Przedsiębiorstwo Napraw i
PRZECZYTAJII kwartał 2021 r., a zakończenie jeszcze na koniec tego roku. Inwestycja szacowana na kilkanaście mln zł zostanie zrealizowana w ramach projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze –
PRZECZYTAJ