Wyniki wyszukiwania
linii dla ruchu pasażerskiego – umożliwią przejazd większej liczby pociągów i dostosują stacje do prędkości 200 km/h, a następnie 230-250 km/h. Zapewnienie sprawnej i bezpiecznej jazdy przez Centralną Magistralę
PRZECZYTAJŁódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
trzema nowymi przystankami, po której pojadą pociągi obsługujące aglomerację łódzką. Maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h, a przejazd całego odcinka zajmie ok. 15 minut. Prace realizowane na
PRZECZYTAJWykonane prace pozwoliły na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Prędkość pociągów na moście wzrosła z 40 km/h do 60 [...] 60 km/h . Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót, konieczne byłoby dalsze obniżanie prędkości, co spowodowałoby znaczne obniżenie przepustowości podmiejskiej linii średnicowej przebiegającej przez Warszawę
PRZECZYTAJprzejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Podróżni będą mogli korzystać z trzech nowych przystanków: Łódź Stoki
PRZECZYTAJzostanie niewykorzystywany od 2004 r. odcinek Gołańcz – Panigródz. Trasa będzie przystosowana do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla składów towarowych. Bezpieczeństwo zwiększy przebudowa
PRZECZYTAJpoprawi się przepustowość szerokotorowej trasy - po torach będzie mogło kursować więcej pociągów z prędkością do 60 km/h. Stacje w Siemianówce, Mikłaszewie i Zabłotczyźnie będą mogły przyjmować i obsługiwać
PRZECZYTAJGumieńce – granica państwa (Tantow) bezpieczniej i szybciej pojadą pociągi pasażerskie z maksymalną prędkością 160 km/h, a pociągi towarowe 120 km/h. Dla zwiększenia bezpieczeństwa ruchu kolejowego, ruchu drogowego
PRZECZYTAJpociągów nawet do 1050 m o nacisku 245 kN/oś. Składy pojada szybciej, gdyż dzięki pracom zwiększy się prędkości pociągów do 60 km/h. Nastawnie w stacjach Kuźnica Białostocka, Sokółka i Geniusze oraz linie objęte
PRZECZYTAJzainstalujemy samoczynną sygnalizację. Poniesione nakłady pozwolą na uzyskanie prędkości rozkładowej 120 km/h (obecnie prędkość rozkładowa pociągów wynosi tu od 60 do 80 km/h, z trzema ograniczeniami do 40
PRZECZYTAJgłównych międzynarodowych liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i
PRZECZYTAJ