Wyniki wyszukiwania
a (granica państwa)” ma być zrealizowany do 2021 r. Sprawny przewóz towarów na Wschód – dodatkowe tory Sprawny transport towarów zapewni również rewitalizacja linii kolejowej na odcinku Kuźnica Białostocka
PRZECZYTAJnowych urządzeń na przejeździe kolejowo-drogowym przy ul. Marii Konopnickiej. PLK wymienią również tory, sieć trakcyjną i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. - Nowe, modernizowane oraz przebudowywane
PRZECZYTAJBrzustowa Opa-towska, Ćmielów, Drygulec, podróżni wygodniej wsiądą do pociągów regionalnych. Nowe tory i urządzenia W ramach modernizacji linii planowana jest wymiana ponad 100 km toru i 25 km sieci t
PRZECZYTAJprzebudowały i dostosowały do potrzeb osób niepełnosprawnych 8 stacji i przystanków, ułożyły nowe tory na 32 km odcinku trasy, zmodernizowały 86 km sieci trakcyjnej, zamontowały 58 nowych rozjazdów oraz
PRZECZYTAJbędzie o około 20 minut krótsza, a podróż między Poznaniem a Wrocławiem skróci do około 90 minut. Nowe tory umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 160 km/h oraz pociągów towarowych z prędkością
PRZECZYTAJSkawinie. Będzie kładka pieszo-rowerowa na stacji Kraków Bonarka. W ramach inwestycji PLK wymienią tory, rozjazdy, urządzenia sterowania ruchem kolejowym i przebudują sieć trakcyjną. Inwestycja PLK na trasie
PRZECZYTAJE30 na odcinku Ropczyce – Sędziszów. W ramach inwestycji wartej ponad 500 mln zł, PLK wyremontują tory, przebudują stacje, a także wybudują nowe obiekty inżynieryjne. Po modernizacji zwiększy się bezp
PRZECZYTAJswoją kampanią zwracają uwagę także na niebezpieczne zachowanie, jakim jest np. przechodzenie przez tory w miejscach niedozwolonych. Przez takie nieodpowiedzialne postępowanie dochodzi do blisko 300 wypadków
PRZECZYTAJprzebudowanych przystankach kolejowych oraz wyższy poziom bezpieczeństwa. Estakady skrócą podróż Dwa nowe tory o łącznej długości 2,6 km (tor nr 1 – 1,2 km i tor nr 2 – 1,4 km) powstaną pomiędzy liniami kolejowymi
PRZECZYTAJośrodków w kraju. Nowy dworzec Łódź Fabryczna w przyszłości stanie się częścią tzw. Nowego Centrum Łodzi. Tory i perony znajdą się 16,5 m pod ziemią, zaś 10,5 m nad nimi ma przebiegać sieć podziemnych ulic i część
PRZECZYTAJ