• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-pociagiem-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2995

Krócej i wygodniej pociągiem z Wrocławia do Jeleniej Góry

25.01.2016

trwają prace na odcinku pomiędzy Marciszowem a Janowicami Wielkimi. Ich efektem będzie zwiększenie prędkości nawet o 50 km/h i poprawa bezpieczeństwa dzięki wymianie 12 rozjazdów. Nowy tor ułatwi przewóz ładunków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-i-20-wygodniejszych-przystankow-miedzy-szczecinkiem-a-ustka-3233

Krótsza podróż i 20 wygodniejszych przystanków między Szczecinkiem a Ustką

21.11.2016

około 12 min pojadą podróżni między Szczecinkiem a Ustką. To będzie efekt likwidacji ograniczeń prędkości i przyspieszenia pociągów pasażerskich do 100 km/h, a towarowych do 80 km/h. Rewitalizacja linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-oglosily-przetarg-na-modernizacje-trasy-lublin-stalowa-wola-3053

PLK ogłosiły przetarg na modernizację trasy Lublin – Stalowa Wola

21.04.2016

ograniczonych możliwościach poruszania się. Krótsze przejazdy będą efektem wymiany torów i podwyższenia prędkości pociągów do 120 km/h. PLK przebuduje mosty, wiadukty i przepusty, a dzięki nowym urządzeniom zwiększy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-lepszy-dowoz-towarow-do-portu-dwa-tory-juz-czynne-3189

Gdańsk: lepszy dowóz towarów do portu – dwa tory już czynne

27.09.2016

ponad 120 metrów długości zastąpiła stary, jednotorowy most na którym obowiązywały ograniczenia prędkości. Nowa przeprawa umożliwia trzykrotnie szybszy przejazd, a drugi tor to jeszcze większa przepustowość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/50-mln-zl-na-poprawe-ruchu-towarowego-na-slasku-2860

50 mln zł na poprawę ruchu towarowego na Śląsku

17.08.2015

podwyższenie poziomu bezpieczeństwa przewozów towarowych. Program pozwoli na podwyższenie maksymalnej prędkości towarowych szlaków z 20 – 30 km/h do 50 – 60 km/h. Skupia się na usprawnieniu ruchu wybiegającego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-malczyce-1362

Nowoczesne Malczyce

08.07.2011

standardu podróżowania i przystosowanie torów oraz sieci trakcyjnej do jazdy pociągów pasażerskich z prędkością do 160 km/h oraz towarowych do 120 km/h. Realizacja prac uwzględniała wymagania ekologiczne, a

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

Efekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-rewitalizacje-i-modernizacje-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-w-letnicy-1443

Podpisano umowę na rewitalizację i modernizację połączenia kolejowego do stadionu w Letnicy

26.09.2011

Inwestycja pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzech-latach-zostanie-wznowiony-ruch-na-trasie-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-zakonczono-pierwszy-kontrakt-w-ramach-rpo-w-polsce-1418

Po trzech latach zostanie wznowiony ruch na trasie między Łowiczem i Zgierzem – zakończono pierwszy kontrakt w ramach RPO w Polsce

01.09.2011

Wykonanie powyższych robót pozwoliło na przywrócenie, na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości 90 km/h, co skróci czas przejazdu pociągów na odcinku Łowicz – Łódź Kaliska z ponad dwóch godzin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-promocja-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-warszawa-i-lodzia-1417

Rusza promocja modernizacji linii kolejowej między Warszawą i Łodzią

01.09.2011

modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...119120121122123124125126127128...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1231 do 1240 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook