Wyniki wyszukiwania
obejmuje przebudowę i naprawę elementów infrastruktury kolejowej w zakresie: nawierzchni, podtorza i peronów, obiektów inżynieryjnych (tj. wiaduktów, mostów, przepustów), sieci trakcyjnej, telekomunikacji,
PRZECZYTAJBraille’a. Antypoślizgowa nawierzchnia i funkcjonalne oświetlenie umożliwią bezpieczne poruszanie się po peronach także po zmroku. Wiaty zostaną poddane renowacji i zachowają historyczny charakter. Budowa nowego
PRZECZYTAJBraille’a. Antypoślizgowa nawierzchnia i funkcjonalne oświetlenie umożliwią bezpieczne poruszanie się po peronach także po zmroku. Wiaty zostaną poddane renowacji i zachowają historyczny charakter. Przebudowa stacji
PRZECZYTAJgabloty z rozkładem jazdy. Bezpieczeństwo po zmroku zapewni jasne oświetlenie. Przy odnowionych peronach są stojaki rowerowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły na przedsięwzięcie „Odtworzenie
PRZECZYTAJsię pociągu zwiększa dostępność do kolei i możliwości podróży ekologicznym środkiem transportu. Peron zostanie wyposażony w wiaty, ławki, tablice informacyjne i oznakowanie. Jasne oświetlenie pomoże w
PRZECZYTAJpn. „Zaprojektowanie i budowa nowego przystanku Pawłowice Studzionka wraz z budową dwóch nowych peronów zlokalizowanych na linii kolejowej nr 159 Żory – Pawłowice Śląskie ”, realizowaną w ramach „Rządowego
PRZECZYTAJPłaszów – Kraków Bieżanów. W grudniu na obu stacjach podróżni skorzystają z kolejnych zmodernizowanych peronów. Trzeci tor zwiększy możliwości przewozów między Płaszowem i Bieżanowem, a tym samym na krakowskim
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym. Dla lepszej dostępności i komfortu podróżnych przewidziano modernizację peronów na stacjach i przystankach, m.in.: Stryszawa, Lachowice, Lachowice Centrum, Kurów Suski, mijanka
PRZECZYTAJNowe przejścia podziemne dla pieszych zapewnią wygodniejszy dostęp do peronów przystanków kolejowych w Jabłoni Kościelnej, Zdrodach Nowych i Trypuciach. Prace obejmą również budowę niezbędnego układu
PRZECZYTAJObiekty wyposażono w nowe wiaty, a zabytkowe zostały odnowione i znajdują się w południowej części peronów. Są ławki, informacja pasażerska, czytelne oznakowanie i jasne oświetlenie. Przejście podziemne w
PRZECZYTAJ