Wyniki wyszukiwania
Rail Infrastructure Managers) na stanowisko Wiceprzewodniczącego Zarządu tej organizacji. Choć spółka PLK SA jest aktywnym członkiem stowarzyszenia od 2010 r. to właśnie teraz, po raz pierwszy w historii,
PRZECZYTAJoferty przewyższała kwotę, którą zamawiający chciał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. PKP PLK S.A. i Gmina Miasta Gdańsk podpisały aneks do umowy w sprawie dofinansowania budowy peronu w pełnej [...] Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl
PRZECZYTAJRealizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl
PRZECZYTAJGdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4 80-958 Gdańsk tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl
PRZECZYTAJRealizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail: e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl
PRZECZYTAJPociągiem do stadionu PGE Arena Gdańsk!
04.05.2012
Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 47 336 40
PRZECZYTAJsię dopuszczalny nacisk z 206 do 221 KN na oś. Pociągi towarowe przyśpieszą z 40 km/h do 80 km/h. PLK wyremontowały tor na odcinku ponad 12 km oraz tory na stacji Wapienno. Wymienione zostały szyny, podkłady
PRZECZYTAJjedna z form przeciwdziałania wandalizmowi na zmodernizowanych przystankach. Efekt jest korzystny dla PLK S.A., podróżnych i satysfakcjonujący dla artystów. –uważa Jan Telecki dyrektor Zakładu Linii Kolejowych
PRZECZYTAJWyjaśnienie do artykułów
29.04.2010
Prawna" W odpowiedzi na publikację zamieszczoną dziś na stronie internetowej „Rynku Kolejowego” („PKP PLK zakazuje jazdy „do kilometra”) i powołującą się na nią informację zamieszczoną na stronie Dziennik [...] punktu między stacjami i z powrotem nie zapewnia całkowitego bezpieczeństwa. Przygotowywany przez PLK projekt nowelizacji instrukcji Ir-1 o prowadzeniu ruchu pociągów zakłada dopuszczenie w pewnych określonych [...] możliwe tylko w wyjątkach przypadkach. 4. Niewłaściwie został przez dziennikarzy odczytany punkt 2 pisma PLK do przewoźników (vide odnośnik na stronie „RK”). Przepisy nie uniemożliwiają prowadzenia ruchu pociągów
PRZECZYTAJautorstwa Macieja Szczepaniuka, pt: "PKP PLK S.A stracą 6 mld zł z Unii" dotyczące niewykorzystania przez PKP Polskie Linie Kolejowe środków unijnych: 1. PKP PLK S.A. ani żaden inny beneficjent środków [...] 26,9 mld zł z przeznaczeniem na wszystkie kolejowe zadania infrastrukturalne, a więc nie tylko PKP PLK S.A. Zatem do takiej wartości zostanie dostosowany zakres rzeczowy i finansowy zadań modernizacyjnych
PRZECZYTAJ