Wyniki wyszukiwania
. Przez Wisłę pociągi pojadą po dwóch nowych mostach, a dzięki nowym torom poruszać się będą z prędkością 100 km/h. Największa inwestycja, realizowana przez PLK na południu Polski, zakończy się w 2020
PRZECZYTAJbędzie zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz przejazd pociągów z prędkością do 120 km/h, co pozwoli na skrócenie czasu podróży. Gorzów – zmiany w komunikacji kolejowej Szeroki
PRZECZYTAJOdbudowa wrocławskiej estakady kolejowej
17.09.2008
kolejowym oraz w otoczeniu. Uzyskane parametry pozwolą na przywrócenie jazdy z prędkością 60 km/h i nośność 205kN/oś. Dotychczas prędkość pociągów, ze względu na zły stan techniczny, była ograniczona miejscami
PRZECZYTAJUzyskane parametry techniczne pozwalają na przywrócenie jazdy na estakadzie z prędkością 60 km/h60 km/h. Dotychczas prędkość pociągów, ze względu na zły stan techniczny, była ograniczona miejscami do 20 [...] estakadzie kolejowej. Zlecone przez Polskie Linie Kolejowe S.A. roboty poprawiają parametry techniczne: prędkość i nośność. Obejmują cztery wiadukty stalowe nad ulicami: Zielińskiego, ul. Stysia, Pl. Rozjezdny
PRZECZYTAJpracom parametry techniczne pozwolą na przywrócenie jazdy na estakadzie z prędkością 60 km/h i podniesienie nośności. Dotychczas prędkość pociągów, ze względu na zły stan techniczny, była ograniczona miejscami
PRZECZYTAJzadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów
PRZECZYTAJi drogowego zapewni 13 zmodernizowanych przejazdów drogowo-kolejowych. Po zakończeniu inwestycji prędkość pociągów osobowych na trasie zostanie zwiększona do 120 km/h. Kontynuacja inwestycji ułatwi podróże
PRZECZYTAJMydlniki jest fragmentem szlaku kolejowego do Katowic. Trwająca modernizacja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży z Krakowa do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy
PRZECZYTAJódź, na odcinku Warszawa Zachodnia-Skierniewice. Modernizacja ma na celu dostosowanie linii do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich, co skróci czas podróży pomiędzy Warszawą Centralną a Skierniewicami
PRZECZYTAJprzewidziano na rok 2013. Efekt pierwszego etapu modernizacji stacji to przede wszystkim zwiększona prędkość pociągów przejeżdżających przez stację: z 40 do 60 km/h, co wpłynie na poprawę płynności ruchu pociągów
PRZECZYTAJ