Wyniki wyszukiwania
Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
29.10.2012
skróci się z ponad 1 godziny do 43 minut. W przypadku pociągów pośpiesznych, poruszających się z prędkością 120 km/h podróż będzie jeszcze krótsza. Generalnym wykonawcą rewitalizacji jest firma Porr Polska
PRZECZYTAJlata 2014 – 2020. Jednym z głównych celów modernizacji trasy Warszawa – Radom jest podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h. Pełna nazwa zadania „Zaprojektowanie i wybudowanie zintegrowanego
PRZECZYTAJKolejowa inwestycja zbawienna dla kierowców
11.02.2011
modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia - Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku
PRZECZYTAJkombinowanego AGTC. Planowana modernizacja ma na celu m.in. przygotowanie infrastruktury linii do prędkości 120 km/h dla pociągów towarowych i pasażerskich, zwiększenie przepustowości linii oraz poprawę
PRZECZYTAJw branży automatyki i elektroenergetycznej. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej V =120 km/h, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji oraz likwidacja
PRZECZYTAJkolejowej: 2.1 (P) Wykaz maksymalnych prędkości – pasażerskie składy wagonowe i lokomotywy luzem POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 200 KB 2.1 (A) Wykaz maksymalnych prędkości – autobusy szynowe i EZT POBIERZ XLSX [...] XLSX rozmiar pliku: 202 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 157 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 125 KB 2.3.
PRZECZYTAJsprawniejsze przewozy między stolicami Mazowsza i Podlasia, bo pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością 160 km/h. Wzrośnie przepustowość linii, co umożliwi uruchomienie większej liczby połączeń. Zwiększy [...] e zostanie 12 wiaduktów. Po modernizacji pociągi pasażerskie na znacznej części trasy pojadą z prędkością do 160 km/h, zaś pociągi towarowe do 100 km/h. Linia Poznań – Wrocław Modernizacja linii kolejowej [...] Czempiń – granica woj. dolnośląskiego jest ostatnim etapem przystosowania trasy Poznań – Wrocław do prędkości 160 km/h. W ramach tego projektu zmodernizowanych zostanie 70 km torów i sieci trakcyjnej, 5 stacji
PRZECZYTAJpodróże. Czas przejazdu skróci się prawie o połowę do ok. 40 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe – 80 km/h. Będzie wyższy standard podróżowania dzięki przebudowie 10 stacji
PRZECZYTAJZostała podzielona na cztery etapy. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie zwiększą prędkość z obecnych 120 km/h do 160 km/h, a składy towarowe z 80 km/h do 120 km/h.
PRZECZYTAJPisz – most w przyszłość most w przeszłość
27.03.2020
żelaznej konstrukcji jest nowy obiekt. Teraz most jest dostosowywany do jazdy pociągów ze zwiększoną prędkością z 30 do 80 km/h. Po nowym moście nad Pisą pociągi jeżdżą od grudnia 2019 r. Zakończyły się zasadnicze
PRZECZYTAJ