Wyniki wyszukiwania
Znacznie zwiększy się też przepustowość, poprzednią przeprawą mogło przejechać 30 pociągów dziennie, po modernizacji 180. Konstrukcja została osadzona wyżej od poprzedniej oraz bez filarów w nurcie rzeki. W
PRZECZYTAJtorowiska nie były remontowane nawet od 40 lat. Największy problem to brak gotowych projektów – poprzednie kierownictwo PKP PLK nie zadbało o ich przygotowanie. Tymczasem opracowanie projektu, wydanie decyzji
PRZECZYTAJPLK modernizuje perony w Poznaniu
09.02.2016
dodatkowo jedną krawędź peronową, która przed remontem była nieczynna. Odnowione perony będą wyższe od poprzednich, co ułatwi wsiadanie do pociągów. PLK zadbały o to, aby zabytkowe wiaty w odrestaurowanej formie
PRZECZYTAJOd pierwszych dni ferii SOK rozpoczęło akcję skierowaną na zapewnienie bezpiecznych przejazdów koleją grup dzieci i młodzieży. Bezpieczeństwa podróżnych pilnować będzie ponad 14 000 patroli SOK wspier
PRZECZYTAJ100 km/h - po starym moście mogły one jeździć 20 km/h. Konstrukcja została osadzona wyżej od poprzedniej oraz bez filarów. To usprawnia żeglugę w tej części Martwej Wisły. Pod mostem mogą przepływać większe
PRZECZYTAJkolejowej nad Nysą Łużycką. Długość mostu wyniesie blisko 160 metrów - o 23 metry więcej, niż poprzedniej przeprawy. Obiekt zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50
PRZECZYTAJmodernizacyjne w najbliższych latach nie są planowane. - Przy porównywalnym poziomie finansowania z poprzednimi latami, wykonaliśmy znacznie więcej prac remontowych, takich jak: wymiany podkładów, naprawy przejazdów
PRZECZYTAJdziałań zarządcy i przewoźników kolejowych w sytuacjach awaryjnych na sieci kolejowej w Polsce. Poprzednią autoryzację bezpieczeństwa PLK otrzymała 30.12.2010 r. obowiązuje do 29.12.2015 r. Kontakt dla
PRZECZYTAJpracowników punktów InfoDworzec, zlokalizowanych na 10 największych dworcach w kraju. W stosunku do poprzedniego rozkładu jazdy liczba połączeń PKP Intercity wzrosła o 20% (z 302 do 365). Łatwiejsze jest także
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
27.11.2015
owym zostanie pokryte w 3 etapach aż 7000 km sieci trakcyjnej. Jest to ok. 2 razy więcej niż w poprzednim sezonie. Gotowość do dostarczenia lokomotyw elektrycznych i spalinowych deklaruje również PKP Cargo
PRZECZYTAJ