Wyniki wyszukiwania
wyposażone w pochylnie. Jego lokalizacja pozwoli na wybudowanie w sąsiedztwie parkingu typu „Parkuj i Jedź”. Podróżni pociągami aglomeracyjnymi dojadą do centrum Krakowa w kilkanaście minut. Natomiast przystanek
PRZECZYTAJmieszkalne. W ramach projektu wykonany zostanie również system parkingów dla samochodów „Parkuj i Jedź" oraz parking dla rowerów. Dojazd do dworca kolejowego Łódź Fabryczna zapewniony będzie ulicami: P
PRZECZYTAJośmiu torów. W ramach projektu wykonany zostanie również system parkingów dla samochodów („Parkuj i Jedź”) oraz dla rowerów. Dojazd do dworca kolejowego Łódź Fabryczna zapewniony będzie ulicami: P.O.W, Składową
PRZECZYTAJminister infrastruktury Andrzej Adamczyk. Od 14 czerwca z przystanku Kraków Bronowice pociągiem jedziemy w kierunku Katowic, Rzeszowa, Krzeszowic, Oświęcimia, Trzebini, Wieliczki, Wodzisławia Śląskiego
PRZECZYTAJToruń Wschodni. Pasażerowie pojadą szybciej. Po zakończeniu inwestycji pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością do 120 km/h, zamiast obecnej średniej prędkości 90 km/h, a pociągi towarowe przyśpieszą
PRZECZYTAJFabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i
PRZECZYTAJKościerzyny przez Somonino i Kartuzy do Gdańska. Poprawi się przepustowość linii, tzn. będzie mogło jechać więcej pociągów. Zapewnione będą lepsze podróże na regionalnych trasach. Będzie możliwość uruchomienia
PRZECZYTAJpociągów towarowych przejedzie przez stację. Efektywność kolejowego transportu wzrośnie, gdyż będą mogły jechać cięższe i dłuższe składy, do 750 metrów. Więcej towarów szybciej i sprawniej wyjedzie z Górnego Śląska
PRZECZYTAJpociągów towarowych przejedzie przez stację. Efektywność kolejowego transportu wzrośnie, gdyż będą mogły jechać cięższe i dłuższe składy, do 750 metrów. Więcej towarów szybciej i sprawniej wyjedzie z Górnego Śląska
PRZECZYTAJwpływa na rozwój gospodarki i regionu. Efektywność kolejowego transportu rośnie, gdyż po torach mogą jechać cięższe i dłuższe składy, do 750 metrów. Więcej towarów szybciej i sprawniej wyjedzie z Górnego Śląska
PRZECZYTAJ